Coop udvider online forretningen

Området rundt om Storkøbenhavn - fra Helsingør til Solrød – kan nu få bragt mad ud fra dag til dag

Coop.dk MAD udvider området, hvor kunderne kan få leveret deres dagligvarer dag til dag – uanset om de er hjemme eller ej. Det drejer sig om kommunerne rundt om København, fra Helsingør i nord til Solrød i syd. Ind til nu har denne service været forbeholdt de københavnske kommuner.

”Vi ser en stigende interesse for at købe dagligvarer på nettet, og derfor har vi valgt at udvide det københavnske serviceområde,” siger kommerciel direktør ved Coop.dk MAD Morten Viktor.

Coop.dk MAD åbnede i 2016 med ”alt det bedste fra Coop” i form af ca. 7.500 forskellige dagligvarer, herunder også de bedste og mest populære Irma-varer. Siden er der også kommet måltidskasser og intelligente opskrifter til, lige som Coop.dk MAD omfatter en række specialbutikker for f.eks. økologi, vegetarer og Irma Vin, samt et stort ”Fast lav pris” program og senest 365 varer fra Fakta, til samme faste lave priser som i Fakta.

Coop.dk MAD leverer over hele landet – også i alle sommerhusområder, brofaste øer og Bornholm.

Prisen for at få leveret begynder ved 14 kr. Køber man for over 1.200 kr. er leveringen altid gratis.

Kommerciel direktør Morten Viktor, 2040 2854 / movi@mad.coop.dk

Årets første danske kartofler i butikkerne i morgen20.2.2020 09:17:06 CETPressemeddelelse

I morgen bliver det muligt at smage årets første danske kartofler. De er avlet af Karl Larsen i drivhus på Fyn, og det er Coop, der har købt dem. De vil derfor kunne købes i morgen – fredag den 21. februar – i udvalgte Kvickly, SuperBrugsen og Irma-butikker. Der bliver udbudt i alt 280 bakker a 200 gram. Prisen er 125 kr. pr. bakke. Det er en uge tidligere, at det bliver muligt at smage de første danske kartofler. Sidste år kom de første i butikkerne 2. marts. Yderligere information: Indkøber Thomas Skjoldby, Coop Frugt og Grønt, 5221 4098