Coop udvider online forretningen

Området rundt om Storkøbenhavn - fra Helsingør til Solrød – kan nu få bragt mad ud fra dag til dag

Coop.dk MAD udvider området, hvor kunderne kan få leveret deres dagligvarer dag til dag – uanset om de er hjemme eller ej. Det drejer sig om kommunerne rundt om København, fra Helsingør i nord til Solrød i syd. Ind til nu har denne service været forbeholdt de københavnske kommuner.

”Vi ser en stigende interesse for at købe dagligvarer på nettet, og derfor har vi valgt at udvide det københavnske serviceområde,” siger kommerciel direktør ved Coop.dk MAD Morten Viktor.

Coop.dk MAD åbnede i 2016 med ”alt det bedste fra Coop” i form af ca. 7.500 forskellige dagligvarer, herunder også de bedste og mest populære Irma-varer. Siden er der også kommet måltidskasser og intelligente opskrifter til, lige som Coop.dk MAD omfatter en række specialbutikker for f.eks. økologi, vegetarer og Irma Vin, samt et stort ”Fast lav pris” program og senest 365 varer fra Fakta, til samme faste lave priser som i Fakta.

Coop.dk MAD leverer over hele landet – også i alle sommerhusområder, brofaste øer og Bornholm.

Prisen for at få leveret begynder ved 14 kr. Køber man for over 1.200 kr. er leveringen altid gratis.

Kommerciel direktør Morten Viktor, 2040 2854 / movi@mad.coop.dk

Jette Frölich skaber julehjerte til Irma12.9.2019 09:30:07 CESTPressemeddelelse

Designeren Jette Frölich har skabt et smukt ornament som symbol på kærlighed og omtanke, specielt til Irma. Det nye julehjerte med den klassiske Irma-pige fås naturligvis kun i Irma. (Pris: 99 k). Jette Frölich's unikke og håndlavede designs er kendt overalt i verden for deres lethed og elegance. Og de benyttes såvel til hverdag som til højtid og fest. Dette hjerte kan anvendes som ophæng på vinterens grene, i en vase eller som midtpunkt i en krans. Men det kan anvendes året rundt, som pynt i sommerens vinduer, og se det bevæge sig i den blide sommervind. Yderligere information: Konceptchef Anette Christensen, Irma, 51 59 38 54 Anette.b.christensen@irma.dk Foto til fri brug er vedhæftet og vareprøve fremsendes efter ønske (send mail til: jens.juul.nielsen@coop.dk)