Coop optrapper online-krigen i København

Meget mere fleksibel levering af dagligvarer til Københavnerne – nu behøver man ikke længere være hjemme

Coop.dk MAD gør det endnu nemmere at handle dagligvarer på nettet – nu kan alle kunder i København få leveret deres varer direkte til døren uden selv at være hjemme.

Som det første online-supermarked tilbyder Coop.dk MAD nu også denne service i København. Kunder vil gerne have den fleksibilitet, at de ikke skal være hjemme en bestemt time på dagen – de ønsker blot at varerne står klar når de kommer hjem.

”Vi lever af at gøre danskernes hverdag nemmere. Det er sjældent man ved, hvornår man præcist er hjemme, og derfor er det yderst bekvemt at få dine dagligvarer leveret til døren uden, at du behøver selv at være hjemme,” siger kommerciel direktør Morten Viktor, Coop.dk MAD.

Man skal bare bestille varerne inden midnat, så bliver de leveret foran ens dør dagen efter inden kl. 16.00. Coop.dk MAD sikrer korrekte temperaturer med effektive kølekasser. Hvis man bor i en etageejendom, kræver det blot at Coop.dk MAD kan få adgang til opgangen, så bliver varerne båret op foran døren. Både kølekasser, pant og anden emballage tages retur ved næste besøg.

Københavnerne kan helt som i dag også vælge levering en bestemt time på dagen og levering samme dag, hvis dette passer bedre til deres dagligdag.

Coop.dk MAD åbnede i 2016 med ”alt det bedste fra Coop” i form af ca. 7.500 forskellige dagligvarer, herunder også de bedste og mest populære Irma-varer. Siden er der også kommet måltidskasser og intelligente opskrifter til, lige som Coop.dk MAD omfatter en række specialbutikker for f.eks. økologi, vegetarer og Irma Vin, samt et stort ”Fast lav pris” program og senest 365 varer fra Fakta, til samme faste lave priser som i Fakta.

Prisen for at få leveret begynder ved 14 kr. Køber man for over 1.200 kr. er leveringen altid gratis.

Coop.dk MAD leverer over hele landet – også i alle sommerhusområder (inkl. alle brofaste øer og Bornholm)

Kommerciel direktør Morten Viktor: 2040 2854

FDB Møbler ansætter international salgschef4.6.2020 12:45:21 CESTPressemeddelelse

FDB Møbler har ansat Helle Maibohm i en nyoprettet stilling som international salgschef. Helle Maibohm, 50 år, har arbejdet mange år i design og interiørbranchen, blandt andet hos By Lassen, Rosendahl Design Group og Menu. Hun har bl.a. arbejdet med agenter og distributører, og har stor erfaring i det strategiske, taktiske og operationelle salg både i Danmark og på de internationale markeder. Helle har arbejdet mange år med retail, online, koncession og B2B markeder. Hos FDB Møbler skal hun videreudvikle FDB Møbler’s stigende omsætning, salgsstrategier og salgsredskaber både nationalt og internationalt. FDB Møbler planlægger ekspansion på eksportmarkederne, herunder de nordiske lande og på de europæiske markeder, ikke mindst i Tyskland. Yderligere information: Adm. direktør Ole Kiel, FDB Møbler A/S, 5159 2942 Ole.kiel@fdbmobler.dk Foto af Helle Maibohm til fri brug