Coop og YouSee i nyt partnerskab

En ny aftale mellem Coop og YouSee giver danskerne adgang til attraktive mobilpakker med endnu flere fordele.

Vi er glade for, at vores kunder nu ikke kun får adgang til Danmarks bedste netværk samt vores musiktjeneste med over 30 mio. musiknumre, men også mulighed for at opspare bonus, som de kan veksle til dagligvarer, siger Kasper Ørtvig fra YouSee.

Nyt partnerskab giver de 1,7 mio. medlemmer af Coop bonus på mobiltelefoni hos Danmarks største teleselskab, YouSee. Bonusaftalen er første resultat af det nye partnerskab mellem Coop og YouSee, hvor den fælles ambition er at give danskerne adgang til attraktive mobilpakker med endnu flere fordele.

”Vi er glade for aftalen, fordi den indebærer, at vores medlemmer altid har adgang til de mest tidssvarende løsninger inden for mobiltelefoni. Coop og vores medlemsprogram skal favne den danske husstand og dets udgifter – her er telefoni centralt. YouSee og Coop har samme høje digitale niveau, hvorfor vores muligheder og fremtid er ret spændende,” siger direktør for Coops medlemsprogram & Digitale Kanaler, Anders Mittag.

Også hos YouSee er man begejstrede for den nye aftale.

”Vores kunder bliver mere og mere digitale, og derfor giver det rigtig god mening for os at samarbejde med Coop, der ligesom os har fokus på den digitale kundeoplevelse. Vi er glade for, at vores kunder nu ikke kun får adgang til Danmarks bedste netværk samt vores musiktjeneste med over 30 mio. musiknumre, men også mulighed for at opspare bonus, som de kan veksle til dagligvarer,” siger Kasper Ørtvig, mobildirektør i YouSee.

Partnerskabet mellem Coop og YouSee betyder også, at danskerne nu kan få adgang til to af Danmarks største fordelsprogrammer, da man som mobilkunde kan nyde godt af de mange kundefordele hos både Coop og YouSee More.

Fakta om det nye partnerskab

• Fra den 15. juni kan alle Coop-medlemmer få 5 procent bonus på deres køb af mobiltelefoni hos YouSee. Den opsparede bonus kan bruges til betaling for varer i alle Coops butikker, SuperBrugsen, Kvickly, Dagli´-/ LokalBrugsen, Fakta, Irma og Coop.dk.
  • Som medlem af YouSee’s fordelsprogram, YouSee More, får mobilkunder, der samtidig har tv eller bredbånd, fri adgang til mellem tre og fem digitale fordele – f.eks. C More, dobbelt data eller Bookmate.
  • Coops medlemmer opsparer bonus både, når de handler i Coops butikker og hos godt 30 forskellige partnere, f.eks. OK, Coop Forsikringer fra Topdanmark, Tivoli, Hotels.com og Synoptik.
  • Langt de fleste mobilkunder hos YouSee kan få 5 procent i bonus på deres mobilabonnement, hvis de er medlem af Coop. Man kan fra den 15. juni tilknytte Coop-bonus i YouSees’s selvbetjening, ’Mit YouSee’, både i app og på web.

Nyt rejseprogram med Peter og Esben: I Kina går det godt1.8.2018 07:34pressemeddelelse

Kommer kineserne til at overtage verden? Det har vi efterhånden hørt et stykke tid, og Peter Falktoft og Esben Bjerre har derfor pakket kufferterne og er fløjet til det enorme og højteknologiske land for at se nærmere på tingenes tilstand. ”Vi har længe drømt om at lave en reportage fra Kina, der jo i vores generation er det spanskrør, der trues med, hver gang vi skal have vedtaget politiske reformer. Det moderne Kina bliver målestokken og argumentationen for, at børnene skal gå mere i skole, de unge skal uddanne sig hurtigere, og de voksne skal arbejde i flere år. Det er både sundt og vigtigt, at vi ved lidt om, hvad det er for et land, der dikterer, hvor meget vi skal kunne her i Danmark, og det er grunden til, at Esben og jeg besluttede at lave et informativt og nysgerrigt rejseprogram fra Kina,” fortæller Peter Falktoft. På rejsen i Kina følger vi bl.a. Peter og Esben til en kinesisk forretningsmiddag, hvor der serveres 1000 år gamle æg og fuglefødder, på besøg i et munketempel, hv