Coop Danmark A/S

Coop og Topdanmark går i samarbejde

Del
Coop og Topdanmark indgår samarbejdsaftale om salg af forsikringer på det danske marked

Coop og Topdanmark har indgået en samarbejdsaftale om, at Coop i løbet af 2018 kan tilbyde sine 1,7 mio. medlemmer en bred vifte af forsikringsprodukter.

Det forventes, at Coop`s nye forsikringstilbud vil blive lanceret i løbet af 1. halvår 2018. Frem til lanceringsdatoen vil Topdanmark og Coop i fællesskab udvikle forsikringsløsninger henvendt til Coop’s medlemmer.

Det er hensigten, at Coop´s forsikringstilbud til medlemmerne vil blive under et Coop ”brand”, men at rådgivning, salg, servicering og skadebehandling varetages af Topdanmark.

”Vi har som mål at tilbyde vores medlemmer særlige fordele på alle de poster, der fylder noget i den daglige husholdning. Derfor har vi udover særlige tilbud på dagligvarer også fordele inden for bank, telefoni, energi mv. Vi ved, at mange medlemmer også efterspørger attraktive forsikringer med medlemsbonus. Derfor er vi glade for denne samarbejdsaftale med Topdanmark,”siger Anders Mittag, direktør for medlemsprogram & Digitale Kanaler i Coop.

”Topdanmark ser frem til samarbejdet med Coop. Vi har stor erfaring med distributionssamarbejde med partnere og vi glæder os til at tilbyde Coop en løsning, hvor Coop medlemmet oplever det som nemt, enkelt og hurtigt både at købe et kvalitetsprodukt og oplever at blive hjulpet nemt, enkelt og hurtigt hvis der sker en skade,” siger privatkundedirektør Erik Adrian, Topdanmark

Yderligere information:

Direktør Anders Mittag, Coop, 25 63 73 56

Direktør Erik Adrian, Topdanmark, 40 31 22 53


Information om Coop Danmark A/S

Coop Danmark A/S
Coop Danmark A/S
Roskildevej 65
2620 Albertslund

43864386

Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Coop gør klar til at hjælpe kunder i toldkrig3.4.2025 11:36:06 CEST | Pressemeddelelse

Hvis varer produceret i USA bliver belagt med ekstra told, vil Coop indføre en mærkning af disse varer. Men den samlede effekt på dagligvarepriserne i Danmark vil være beskeden. Samtidig går koncernen – der driver 900 butikker i Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen og 365discount – i gang med at finde alternativer til de amerikanske varer. Desuden kommer Coops kæder til at reducere markedsføringen af varer produceret i USA og øge markedsføringen af varer produceret i Danmark og Europa. ”Med told på varer produceret i USA kan vi lave en præcis mærkningsordning. Vi kommer til at mærke disse varer for at fortælle vores kunder, hvorfor de pludselig er blevet dyrere,” siger kategoridirektør Jeff Salter, der er den øverst ansvarlige for al indkøb i Coop. ”Som en naturlig konsekvens skruer vi ned for markedsføringen af de varer, der er produceret i USA og op for markedsføringen af danske varer. Vi ved, at varer der bliver dyrere, bliver mindre attraktive for kunderne, og derfor er det logisk for os

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye