Coop lancerer køb af dagligvarer online i Coop app’en

Onlinesupermarkedet Coop.dk MAD lancerer en butik i en af Danmarks mest brugte apps - Coop app’en. Dermed kan kunderne nu handle dagligvarer hos Coop.dk MAD direkte i app'en.

Onlinesupermarkedet Coop.dk MAD lancerer nu en butik i en af Danmarks mest brugte apps - Coop app’en. Det betyder, at kunderne nu kan handle dagligvarer hos Coop.dk MAD direkte i app’en i stedet for at skulle forbi en browser. Funktionen hedder ”Køb Online” og er tilgængelig for alle app-brugere med den nyeste version af Coop app’en.

”En stor del af vores kunder besøger os fra mobile enheder, og derfor har vi ønsket os en app. For at gøre det nemt for vores kunder, har vi valgt at flytte ind i Coop app’en, som mange har i forvejen,” siger Kommerciel direktør i Coop.dk MAD, Lars Rasmussen.

Alle kundefordele, som gælder på Coop.dk MAD, gælder naturligvis også, når man handler med ”Køb online” i app’en. F.eks. får man skarpe tilbud, og som medlem af Coop tikker der automatisk medlemsbonus ind på medlemskontoen, når man handler. Bonus, som man kan betale med i Coops butikker - både de fysiske og online. Har man også Coops helt nye PrimeKonto, får man 15% bonus på Änglamark, Thise, Irma hverdag samt Coop365 Økologi og Minirisk, når man handler med ”Køb Online” og betaler med PrimeKonto.

Man behøver ikke være medlem af Coop for at bruge ”Køb Online”, bare man har hentet Coop app’en og oprettet en profil.

Coop.dk MAD leverer til døren i hele Danmark, og har mere end 7.500 af Coops bedste dagligvarer og hundredvis af populære varer til fast-lav-pris.

Lars Rasmussen, Kommerciel direktør i Coop.dk MAD, tlf. 5221 3510

Coop skærper kamp mod madspild29.9.2020 08:59:24 CESTPressemeddelelse

Siden 2013 har Coop hvert år skærpet kampen for at reducere madspild. Og nu har Coop tilsluttet sig ”Danmark mod madspild” og forpligtiger dermed sig selv til at reducere madspildet med yderligere 50 pct. inden 2030. For at nå i mål, tager Coop flere midler i brug for, at det mad der ikke bliver solgt, kommer til glæde for flere. Samarbejdet med Too Good To Go bliver markant udvidet fra knap 500 til ca. 900 butikker, når fakta-kæden om en måned kommer med i Too Good To Go-ordningen, hvor allerede mange Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen og Irma-butikker er med. Coop var den første dagligvarekoncern i 2016 der tilsluttede ordningen og til dags dato er der allerede reddet over 1 million måltider via To Good To Go. ”De seneste syv år har forandret forbrugernes syn på madspild. Før 2013 drejede de fleste forbrugerhenvendelser sig om for gamle varer. Nu handler det om, at vi kasserer for meget,” siger CSR-direktør i Coop, Signe D. Frese. ”Red Maden”-afdelinger, som er i de fleste Coop-but

SuperBrugsen Hørning og Coop går sammen: Bygger fremtidens lavprissupermarked24.9.2020 09:00:00 CESTPressemeddelelse