Coop inviterer til lancering af Klima Kvickly i Aarhus

Coop vil gerne invitere til åbning af Danmarks første klimasupermarked, nemlig Klima Kvickly i Bruuns Galleri i Aarhus, som skal fungere som et klima-laboratorium:

Tirsdag 10. maj kl. 13-15.

Program:

13:00 Velkommen

13:15 Smag på klimatapas tilberedt af kokken Claus Holm

13:30:

Koncerndirektør Per Thau, Coop: Derfor åbner Coop Klima Kvickly

Ansvarlighedsdirektør Signe D. Frese: Det vil vi opnå med projektet

Kokken Claus Holm: Maden, vi smager på, og lidt om at tænke klima ind i madlavning

13:55 Sådan ser det nye Klima Kvickly ud

Tilmelding og yderligere information: Informationsdirektør Jens Juul Nielsen, 5159 4468/   jens.juul.nielsen@coop.dk

Dagli´Brugsen byder nye kunder velkomne med dialekt og kendt influencer i nyt kommunikationsunivers20.5.2022 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Danmarks største kæde af nærbutikker, Dagli´Brugsen, har premiere på et nyt kommunikationsunivers og helt nye medievalg. Det sker for at kommunikere klarere og konkret til kunder i de mange lokalsamfund, hvor Dagli´Brugsen er et naturligt mødested. Det nye pay-off for kæden hedder ”Langt fra byen, tæt på hinanden.” ”Det skal tydeliggøre vores strategi, der handler om, at vi vil være med gøre de steder, hvor vi har butikker, til et godt sted at bo. Med vores kommunikation vil vi gøre det tydeligere for kunderne, hvad de kan forvente af os,” siger kædedirektør Maria Beck-Tange. ”Nærhed og fællesskab er nøgleord for os. Og det er det også for den voksende gruppe af yngre familier, der i disse år flytter fra de større byer og ud i de mindre lokalsamfund. Med det nye kommunikationsunivers vil vi vise, at de kan forvente at møde nogle mere personlige, mere lokale butikker, end de måske er vant til. Samtidig handler det også om at understrege det unikke i vores butikker for de kunder, som all

Coop åbner klima-laboratorie i Aarhus10.5.2022 15:53:54 CEST | Pressemeddelelse