Coop i eksklusivt samarbejde med TV 2 om julekalenderen ”Kometernes jul”

Børn, der glæder sig til årets julekalender på TV 2, behøver ikke at vente helt til 1. december for at komme tættere på ”Kometernes jul”. Coop har i samarbejde med TV 2udviklet samlealbum og samlekort, som allerede er i butikkerne fra 12. november og frem til juleaften (så længe lager haves). Men kun i SuperBrugsen, Kvickly og Dagli’ Brugsen.

Kortene kan indsættes i samlealbummet, hvor børnene kan løse opgaver, få opskrifter fra Coops mad- og undervisningsprojekt Go Cook og tage på et juleeventyr, der fører dem helt ud i universet. Det bliver en rejse fuld af venskaber, fremmede planeter, venlige væsner - og selvfølgelig jul. Så der er kort sagt stof til god underholdning i julemåneden.

”Kometernes jul” samlealbum koster 40 kr. og for hver 100 kr. man handler i de tre Coop-kæder, får man en pakke med 4 samlekort.”

Yderligere information vedr. samlealbum og samlekort: Sissel Siri Geel Weirsøe,

31 58 56 26 sissel.siri.geel.weirsoee@coop.dk

Læs mere om albummet og kortene på https://coop.dk/kometernesjul

Ny HR-chef i Irma19.11.2021 13:13:06 CET | Pressemeddelelse