Coop går i samarbejde med TV 2 om årets julekalender

TV 2 og Coop har indgået et eksklusivt samarbejde om årets julekalender for børn.

Det indebærer, at der er udviklet samlealbum og samlekort, som allerede nu kan fås i Kvickly, SuperBrugsen og Dagli´Brugsen.

Kortene, som man får når man handler i butikkerne, kan indsættes i samlealbummet, som indeholder uddybende historier om de forskellige karakterer og steder i ”Juleønsket”. Der er også små opgaver og gåder og opskrifter fra Coops mad- og undervisningsprojekt Go Cook. Så der er kort sagt stof til god underholdning i julemåneden.

Årets julekalender er ”Juleønsket”, der er en genudsendelse fra 2015, og det har været en af TV 2s mest populære julekalendere.

Yderligere information: Projektleder Tanja La Cour, 28 30 28 06

Tanja.la.cour@coop.dk

Læs mere om albummet og kortene på www.coop.dk/juleoensket

Plantning af 250.000 træer i Coops første folkeskov begynder11.5.2021 00:00:00 CEST | Pressemeddelelse