Coop Crowdfunding åbner onlinebutik

Coop Crowdfunding åbner torsdag egen onlinebutik, som sælger varer, kunderne selv har investereret i.

Trøffel-flødeost, line-muslinger og økologisk kaffe fra Corcasan kooperativet i Nicaragua. Det er bare nogle af de crowdfundede varer, som man nu kan købe i en ny onlinebutik på Coop.dk MAD.

Varerne på de virtuelle hylder er alle fra fødevareproducenter med et succesfuldt crowdfunding-projekt i ryggen.

"Med vores nye online-butik skaber vi en ny vej for producenter, der gerne vil sælge deres varer til Coops medlemmer. Så man hurtigt kan komme fra ide til kunde, og ås man kan få testet efterspørgslen. Derudover får private mennesker direkte indflydelse på, hvad der kommer af varer i vores online-butik, samtidig med at de får mulighed for at købe produkter, de selv har været med til at finansiere - uanset hvor i landet, de bor. Derfor har vi åbnet en specialbutik på Coop.dk MAD", fortæller crowdfunding-chef, Nicolai Jæpelt.

Coop Crowdfunding er en platform, hvor privatpersoner kan investere i projekter, der har til formål at udvikle nye varer. Fremover bliver det sådan, at når et projekt når i mål, bliver projektejeren tilbudt at sælge produkter til hele Danmark via onlinebutikken på Coop.dk MAD.

Nicolai Jæpelt, Crowdfunding Chef
nicolai.jaepelt@coop.dk

Jette Frölich skaber julehjerte til Irma12.9.2019 09:30:07 CESTPressemeddelelse

Designeren Jette Frölich har skabt et smukt ornament som symbol på kærlighed og omtanke, specielt til Irma. Det nye julehjerte med den klassiske Irma-pige fås naturligvis kun i Irma. (Pris: 99 k). Jette Frölich's unikke og håndlavede designs er kendt overalt i verden for deres lethed og elegance. Og de benyttes såvel til hverdag som til højtid og fest. Dette hjerte kan anvendes som ophæng på vinterens grene, i en vase eller som midtpunkt i en krans. Men det kan anvendes året rundt, som pynt i sommerens vinduer, og se det bevæge sig i den blide sommervind. Yderligere information: Konceptchef Anette Christensen, Irma, 51 59 38 54 Anette.b.christensen@irma.dk Foto til fri brug er vedhæftet og vareprøve fremsendes efter ønske (send mail til: jens.juul.nielsen@coop.dk)