Coop bygger Kvickly Nyborg om til SuperBrugsen

Coop investerer nu et større millionbeløb i at bygge Kvickly Nyborg om til en moderne SuperBrugsen.

Når kunderne efter efterårsferien handler i butikken på Dronningensvej 1 i Nyborg, er det ikke længere et Kvickly-skilt, der møder dem på butiksfacaden. Derimod er det SuperBrugsen der - som en del af Coop-familien –fremover vil byde kunderne velkomne.

”Vi har nogle rigtig gode medarbejdere i Nyborg. De kan glæde sig over, at det nu er lykkes at få moderniseret endnu en butik, og at butikken forbliver i Coop-familien med de mange fordele, som kunderne i Nyborg allerede kender til fra Kvickly,” siger Kvicklys kædedirektør Torben B Andersen om ombygningen.

I SuperBrugsen glæder kædedirektør Jesper Gottschalck Jensen sig over, at kæden forstærkes med endnu en ny butik.

”Med en større millioninvestering vil vi bygge Kvickly Nyborg om til en af kædens flagskibe. For kunderne vil det betyde, at de får endnu en SuperBrugsen med vægt på fødevarer og gode kundeoplevelser. Vi bevarer bagerafdelingerne, moderniserer slagter & delikatesse og frugt & grønt,” siger Jesper Gottschalck Jensen.

SuperBrugsen er Danmarks største kæde af supermarkeder og er indrettet med en række specialafdelinger, der skal gøre indkøbsturen anderledes nem og mere spændende: BrødCooperativet med brød og kager, Grønthandleren, Slagteren, Delikatessen og Vinhandleren.

Butikken fortsætter som Kvickly indtil efter sommeren. Til efterårsferien forventes moderniseringen at være gennemført, så butikken kan åbne som SuperBrugsen.

Yderligere information:

Kædedirektør Jesper Gottschalck Jensen, SuperBrugsen, 2677 0301