Coop Danmark A/S

Coop ansætter chef for Employer Branding, Rekruttering og Kultur

Del

Mikkel Jørnvil, 50 år, er ansat som ansvarlig for Employer Branding, Rekruttering og Kultur i Coop.

Han har arbejdet med et bredt felt inden for kommunikation, kulturforandringer, ledelse, markedsføring, strategi og service gennem de sidste mange år.

Senest har Mikkel Jørnvil været i Nordea som chef for Banking MarCom i Danmark, hvor han blandt andet var en meget central driver i en stor turnaround, som i høj grad handlede om at styrke kulturen og lederskabet, skabe enkelthed, empati, arbejdsglæde og stolthed og samtidig støtte forretningen og omdømmet.

Tidligere har han arbejdet i blandt andet SAS og Handelsbanken og har også i en årrække været selvstændig rådgiver inden for kernefortællinger, forandringsledelse, kampagner, kommunikation mm.

”I en tid med skærpet kamp om at få de bedste medarbejdere, vil vi opruste vores indsats, så det bliver tydeligere, at Coop er en særlig virksomhed med nogle stærke værdier og et sted med unikke karriere- og udviklingsmuligheder. Vi er derfor meget glade for at få Mikkel med på holdet og til at være med til løfte den udfordring,” siger HR-direktør Lotte Hjortlund Andersen, Coop.

Mikkel Jørnvil begynder i Coop 1. maj.

 

Yderligere information:  HR-direktør Lotte Hjortlund Andersen, 2913 5762

 

Foto til fri brug af Mikkel Jørnvil

Billeder

Information om Coop Danmark A/S

Coop Danmark A/S
Coop Danmark A/S
Roskildevej 65
2620 Albertslund

43864386

Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Vinderne af Produktprisen og Irma-Prisen 2025 er fundet4.9.2025 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Sol over Gudhjem har, sammen med Kvickly og SuperBrugsen, igen sat dansk madiværksætteri i centrum med kåringen af vinderne i Produktprisen og den nye Irma-Prisen 2025, hvor vinderen nu kan se frem til at indgå i Irma-vareserien. Den spændende finale fandt sted på Coops hovedkontor i Albertslund, hvor lokale producenter med fokus på innovation, kvalitet og smag inden for kategorierne MAD, DRIKKE, KONFEKTURE og INNOVATION blev hyldet.

Invitation til pressen: Finalen i produktprisen og Irma-prisen på Coops hovedkontor i Albertslund28.8.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Den 3. september skal fem kyndige dommere finde dette års vindere af Produktprisen samt en vinder af den nye Irma-pris, som afholdes i samarbejde mellem Danmarks største kokkekonkurrence, Sol over Gudhjem og Kvickly og SuperBrugsen. For 12. år i træk kårer vi landets bedste, lokale produkter fra knap 100 passionerede gastronomer i kategorierne Mad, Drikke og Konfekture, samt årets innovative produkt, der hylder produkter med et fremtidigt potentiale. Et ekspertpanel bestående af nogle af Danmarks mest anerkendte kokke og fagfolk vil smage og vurdere alle tilmeldte produkter ud fra kvalitet, innovation og lokal historie. Hundredvis af produkter er smagt, og dommerne har nu udvalgt tre produkter i hver kategori, som nu skal dyste om titlen som vinder af Produktprisen 2025 på scenen på Coop Danmarks hovedkontor i Albertslund. Et nyt ben i Produktprisen: Irma-prisen Som noget nyt i år, er det nu også muligt at vinde Irma prisen. Vinderen af denne pris får mulighed for at få en plads på hyl

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye