Coop Danmark A/S

Coop ansætter chef for Employer Branding, Rekruttering og Kultur

Del

Mikkel Jørnvil, 50 år, er ansat som ansvarlig for Employer Branding, Rekruttering og Kultur i Coop.

Han har arbejdet med et bredt felt inden for kommunikation, kulturforandringer, ledelse, markedsføring, strategi og service gennem de sidste mange år.

Senest har Mikkel Jørnvil været i Nordea som chef for Banking MarCom i Danmark, hvor han blandt andet var en meget central driver i en stor turnaround, som i høj grad handlede om at styrke kulturen og lederskabet, skabe enkelthed, empati, arbejdsglæde og stolthed og samtidig støtte forretningen og omdømmet.

Tidligere har han arbejdet i blandt andet SAS og Handelsbanken og har også i en årrække været selvstændig rådgiver inden for kernefortællinger, forandringsledelse, kampagner, kommunikation mm.

”I en tid med skærpet kamp om at få de bedste medarbejdere, vil vi opruste vores indsats, så det bliver tydeligere, at Coop er en særlig virksomhed med nogle stærke værdier og et sted med unikke karriere- og udviklingsmuligheder. Vi er derfor meget glade for at få Mikkel med på holdet og til at være med til løfte den udfordring,” siger HR-direktør Lotte Hjortlund Andersen, Coop.

Mikkel Jørnvil begynder i Coop 1. maj.

 

Yderligere information:  HR-direktør Lotte Hjortlund Andersen, 2913 5762

 

Foto til fri brug af Mikkel Jørnvil

Billeder

Information om Coop Danmark A/S

Coop Danmark A/S
Coop Danmark A/S
Roskildevej 65
2620 Albertslund

43864386

Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Coop åbner klima-laboratorie i Aarhus10.5.2022 15:53:54 CEST | Pressemeddelelse

Kvickly i Bruuns Galleri i Aarhus bliver til Klima Kvickly. Her vil Coop over det næste år teste, hvordan kunderne kan guides til at handle ind med fokus på bedre klimavalg. Hvordan kan man træffe klimabevidste valg i sit forbrug af dagligvarer? Klimaaftrykket fra danskernes madforbrug er stort, og det er en bunden opgave at få det reduceret. Landbruget, producenterne og leverandørerne kan gøre meget, men en stor del af reduktionen i klimaaftrykket fra maden, vi spiser, skal komme fra ændrede forbrugsvaner. For at blive klogere på hvad der skal til for at hjælpe de bedre klimavaner på vej, lancerer Coop nu et klima-laboratorie. Uden at fjerne varer fra sortimentet eller ændre på priserne vil Coop over det kommende år udvikle, teste og implementere klimarettede tiltag og løsninger, som skal guide og inspirere til at træffe bedre klimavalg. Klima-laboratoriet etableres i Kvickly i Bruuns Galleri. Varehuset omdøbes til ’Klima Kvickly’, og skal være et klima-laboratorie, hvor Coop vil udvi

I dag kl. 13: Coop åbner Danmarks første klimasupermarked i Aarhus10.5.2022 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Coop inviterer til åbning af Klima Kvickly Coop vi inviterer til åbning af Danmarks første klimasupermarked, nemlig Klima Kvickly i Bruuns Galleri i Aarhus, som skal fungere som et klima-laboratorium, hvor man tester nye måder at hjælpe forbrugerne til mere klimavenlige valg i hverdagen i dag tirsdag 10. maj kl. 13-15. Program: 13:00 Velkommen 13:15 Smag på klimatapas tilberedt af kokken Claus Holm 13:30: Koncerndirektør Per Thau, Coop: Derfor åbner Coop Klima Kvickly Ansvarlighedsdirektør Signe D. Frese: Det vil vi opnå med projektet 13:55 Sådan ser det nye Klima Kvickly ud Tilmelding og yderligere information: Informationsdirektør Jens Juul Nielsen, 5159 4468/ jens.juul.nielsen@coop.dk

Coop inviterer til lancering af Klima Kvickly i Aarhus4.5.2022 14:19:11 CEST | Pressemeddelelse

Coop vil gerne invitere til åbning af Danmarks første klimasupermarked, nemlig Klima Kvickly i Bruuns Galleri i Aarhus, som skal fungere som et klima-laboratorium: Tirsdag 10. maj kl. 13-15. Program: 13:00 Velkommen 13:15 Smag på klimatapas tilberedt af kokken Claus Holm 13:30: Koncerndirektør Per Thau, Coop: Derfor åbner Coop Klima Kvickly Ansvarlighedsdirektør Signe D. Frese: Det vil vi opnå med projektet Kokken Claus Holm: Maden, vi smager på, og lidt om at tænke klima ind i madlavning 13:55 Sådan ser det nye Klima Kvickly ud Tilmelding og yderligere information: Informationsdirektør Jens Juul Nielsen, 5159 4468/ jens.juul.nielsen@coop.dk

Irmas billigere hverdagsvarer boomer4.5.2022 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Krisen har på kort tid givet kunderne i Irma nye vaner. Uden ekstra markedsføring er salget af Irmas egen serie af billigere varer, Irmas Hverdag, steget med 19 procent i april i år i forhold til samme måned sidste år. Det får nu Irma til at udvide serien og give den mere plads i butikkerne. ”Vi kan mærke, at kunderne ændrer adfærd. De store prisstigninger i dagligvarehandelen generelt påvirker også vores kunder. De stiller stadig krav til kvalitet, men de kigger mere på prisen, end de gjorde for bare et par måneder siden,” siger kædedirektør Jan Larsen, Irma. Irmas Hverdag består i øjeblikket af cirka 270 forskellige basisvarer fra dybfrost til personlig pleje-produkter. Heraf er 85 procent økologiske. ”For vores kunder er det vigtigt, at varerne er økologiske og i en fortsat lødig kvalitet. Det er Irmas Hverdag, men billigere end de tilsvarende mærkevarer, så det giver god mening, at mange skifter til dem lige nu,” siger Jan Larsen. Irma udvider løbende sortimentet, og forventer at s

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum