Coop åbner helt nyt koncept i Holbæk

For en måned siden åbnede Coop den første Living & more-butik i Strib ved Middelfart.

30. september åbner butik nummer 2. Det sker i Slotscentret i Holbæk.

Det er Coops eget mærke inden for moderne boligdesign til lave hverdagspriser, Living & More, der inden for de seneste år blevet så populær, at det nu får dets egne butikker.

Living & more, der hidtil er blevet solgt på Coop.dk Shopping, har fra 2019 til 2021 øget salget med mere end 70 procent.

”Med Living & more rammer vi sæsonens hotteste tendenser i en god kvalitet, som de fleste har råd til,” siger kategorichef Maria Ràbade-Lieber.

Brandet er ikke mindst blevet meget populær med varer som Java-skabet, Karl-sofaen og Odin vitrineskabet (se fotos).

I butikkerne kan man prøve varerne og bestille dem, hvorefter de leveres direkte til døren hos kunden i løbet af ca. 48 timer af Coop.dk

”Efter en succesfuld åbning af den første Living & more butik i Strib og efterfølgende Liveshopping i butikken, har vi kunnet se et stigende salg online i de omkringliggende byer, som vi havde målrettet liveshoppingen. Så vi glæder os til at slå dørene op til den første butik på Sjælland,” siger Maria Ràbade-Lieber.

Butikken i Slotscentret åbner klokken 10 den 30. september. Den ledes af Andreas Hauge Rasmussen.

Yderligere information: Kategorichef Maria Ràbade-Lieber, 52 21 29 53

maria.rabade-lieber@coop

Følg @coop_living_and_more på Instagram og se alle nyheder

Fotos til fri brug af Fanny-bænk og Java-skab, Karl-sofa og Odin-vitrineskab