Computerrollespillet Grand Fantasia fejrer sit 11-års jubilæum med events, belønninger og meget mere

gamigo er glad for at meddele, at november markerer jubilæums måneden for deres populære anime MMO – Grand Fantasia! For at fejre det vil der blive afholdt flere jubilæums relaterede aktiviteter i Kaslow, som vil give masser af belønninger og meget mere.

Spillerne får mulighed for at tage uforglemmelige skærmbilleder med deres venner, beskytte fødselsdagskagen mod jordbærtyve og tjekke de festlige dekorationer i byen ud.

For at fuldende festlighederne vil der være særlige jubilæums begivenheder, som Grand Fantasias kæmpe fællesskab af spillere på nettet har skabt, og som både gamle og nye spillere ikke vil gå glip af.

Nye titler, kostumer og udfordringer - specielt til denne festlige lejlighed - venter spillerne i Grand Fantasia. Og glem ikke kalkunen Fyre, som vil dukke op i løbet af jubilæet og vise sin kærlighed til majs!

Se trailer her: https://youtu.be/0x99K6ZJSfs

For yderligere oplysninger om Grand Fantasia kan du besøge følgende links:

Om gamigo group
gamigo-gruppen er en af de førende udgivere af online- og mobilspil i Europa og Nordamerika. Gruppens mangfoldige spilportefølje omfatter free-to-play-spil som Fiesta Online, Trove og Aura Kingdom og mobilspil som Fantasy Town og Heroes of Twilight. Med mere end 400 ansatte er gamigo-gruppen en af de største aktører i spilindustrien. Ud over sine tyske lokationer i Hamborg (hovedkvarter) og Berlin har gamigo-gruppen også afdelinger i Austin og Bellevue (USA) og i Seoul (Sydkorea). Ud over gamigo AG omfatter koncernen datterselskaberne gamigo Inc., der opererer under navnet "WildTangent", gamigo US Inc. gamigo Publishing GmbH, Aeria Games GmbH og KingsIsle Entertainment, Inc. Gamigo-koncernen stræber efter at vokse både naturligt og gennem opkøb. Siden 2013 har den foretaget mere end 25 opkøb, herunder titler, spil og teknologivirksomheder samt individuelle spilleaktiver. gamigo-gruppen er en del af Media and Games Invest (MGI). Få mere at vide om gamigo-gruppen på https://corporate.gamigo.com/. Få mere at vide om MGI på https://mgi-se.com/.

Information om PR Nordic

PR Nordic
Njalsgade 76

Følg pressemeddelelser fra PR Nordic

Flere pressemeddelelser fra PR Nordic

Spilsuccess fra Aalborg høster stor opmærksomhed og ros i udlandet5.4.2022 08:15:00 CEST | Pressemeddelelse

Aalborg - den 5. april 2022 - Historien om det Aalborg producerede computerspil Arcadia Fallen er i den grad historien om "det lille lokomotiv der kunne". Siden det Aalborgensiske spil udkom til PC tilbage i november, har Arcadia Fallen indenfor sin genre, været det mest omtalte spil til dato på verdensplan. Ligeledes har spillet også været et af de mest omtalte danske spil i nyere tid i udlandet. Flere medier har udover flotte anmeldelser også tildelt den danske success Arcadia Fallen priser og hæder, der roser spillet til skyerne. Arcadia Fallen er efterfølgende udkommet til Nintendo Switch, hvilket har givet et yderligere skub, da Nintendo koncernen selv valgte at tildele spillet ekstra god fokus. Fremtiden vil også kigge i retning af mulig udgivelse til yderligere spilplatforme.