Codan/Trygg-Hansas halvårsregnskab for 2018

Her følger en kort opsummering af Codan/Trygg-Hansas halvårsresultat

• Nettopræmierne var på 1.057 mio. GBP i Skandinavien (H1 2017: 1.064 mio. GBP rapporteret), hvilket svarer til en fremgang på 1% i fast valuta sammenholdt med samme periode sidste år

• Underwritingresultatet i første halvår af 2018 var på 112 mio. GBP (H1 2017: 162 mio. GBP)

• Combined Operating Ratio (COR) var på 87,6% (H1 2017: 81,9%) i henhold til britisk anvendelse af internationale regnskabsstandarder (IFRS)

RSA Groups samlede halvårsresultat, inklusiv det skandinaviske resultat (på side 12-13), er tilgængeligt på RSAs Investor Relations-site:

Codan Forsikring har 255.000 danske husstande og godt 50.000 små og store virksomheder som kunder. Codan Forsikring er en del af Codan-koncernen, der bl.a. ejer det svenske forsikringsselskab Trygg-Hansa. Codan-koncernen er i dag 100 % ejet af den britiske forsikringskoncern RSA, der har 13.500 medarbejdere på verdensplan. Læs mere på www.codan.dk.