CIFF x Revolver løfter sløret for en samlet messe 9.-11. august 2023

I kølvandet på CIFF’s opkøb af den forhenværende messekonkurrent Revolver i starten af 2023, præsenteres nu et nyt, samlet showcase-setup i Bella Center Copenhagen til modeugen i august. Ved at samle kræfterne skal CIFF x Revolver bidrage til oplevelsen af ét København for alle besøgende.
CIFF x Revolver finder sted i Bella Center d. 9.-11. august 2023. Foto: Thomas Degner

CIFF - Copenhagen International Fashion Fair og Revolver lægger deres ekspertise, netværk og ressourcer sammen for at skabe en ny og forbedret messeoplevelse. Med hele 20.000 udstillingskvadratmetre som afsæt skal de mere end tre årtiers succesfulde erfaringer fra CIFF krydsbestøves med Revolvers nyskabende tilgang og tilsammen forme et nyt, holistisk univers i Bella Center Copenhagen.

”Sammen kan vi mere. Så kort kan det siges. Vi sprænger de tidligere barrierer for bedre at kunne kaste det fortjente og fornødne spotlys på alt det bedste fra dansk, skandinavisk og international mode. Vi vil facilitere en langt mere sammenhængende handelsmesse, som skaber reel værdi og udvikling for udstillere såvel som indkøbere,” fortæller CIFF-direktør, Sofie Dolva.

Fra d. 9.-11. august vil CIFF x Revolver derfor slå dørene op til en tidssvarende, 360-graders showcase, hvor mere end 800 brands indenfor herretøj, dametøj, livsstilsprodukter og beauty kurateres i relevante markedssegmenter fra talentstadiet til de helt etablerede aktører - fra det ultralokale til det internationale niveau.

Den første udgave af CIFF x Revolver understreger hovedorganisationen CIFF’s mangeårige engagement i at drive handel, vækst og opmærksomhed for sine udstillere gennem en samlet netværksinfrastruktur side med en fysisk platform på messen. Dertil kommer et stærkt internationalt program med over 200 inviterede indkøbere, trend talks med brancheeksperter og en nyopdateret CIFF x Revolver app.

”Vi har et overordnet fokus på at pleje og dyrke et kraftfuldt fællesskab på tværs af mode, livsstil og beauty," siger Sofie Dolva, og slutter:

"Med CIFF x Revolver-formatet sætter vi ekstra strøm til vores ønske om at inspirere og hylde branchen over en bred kam ved at facilitere vidensdeling, medieopmærksomhed og handelsmuligheder ét sted: En ny, samlet destination, som giver alle involverede mulighed for at få det meste ud af deres modeugetid i København.”

• Registrering til CIFF x Revolver i august åbner d. 9. maj 2023 via www.ciff.dk

Venuedelen består af kongres-, event- og mødedestinationerne Bella Center Copenhagen, Bella Arena og Bella Sky Conference & Event, CIFF Showrooms og International House. Bellagroups egenproducerede, store events tæller bl.a. CIFF x Revolver, Bogforum og Copenhagen Gaming Week.

Near, far, wherever you are: Titanic Live in Concert rammer Bella Arena med 76 mand stort symfoniorkester4.4.2024 07:03:00 CEST | Pressemeddelelse

Tag med på en cinematisk atlanterhavsrejse gennem en af filmhistoriens mest legendariske kærlighedshistorier til Titanic Live in Concert. For første gang i Danmark præsenteres James Camerons mesterværk på det store lærred akkompagneret af et live symfoniorkester og kor, som løfter James Horners udødelige musik og Celine Dions titelhit ud på åbent følelseshav.

Kendt brancheprofil bliver ny hoteldirektør på AC Hotel Bella Sky3.4.2024 08:07:47 CEST | Pressemeddelelse

Med sine ikoniske, lænende tårne, 811 værelser og en prisvindende rooftop-restaurant er AC Hotel Bella Sky Copenhagen kendt langt ud over Danmarks grænser. Nu får landets andet største hotel ny General Manager i form af Jesper Olesen, tidligere Clarion & Comfort Hotel Copenhagen Airport, som skal fokusere og accelerere forretningsudviklingen. Den tidligere direktør helliger sig fejringen og repositioneringen af Bellagroups 5-stjernede Marriott-hotel i indre by ovenpå en ambitiøs opgraderingsrejse.

Ovenpå succesfuld premiere: Københavns Kommune forlænger støtten til Copenhagen Gaming Week7.3.2024 10:46:11 CET | Pressemeddelelse

Med et ønske om at bidrage til den fortsatte udvikling af Københavns nye, internationale festival for gaming og esport, har økonomiudvalget i Københavns Kommune bevilget en udmøntning til planlægning og afholdelse af Copenhagen Gaming Week på 2,5 mio kr. i 2025 og 2 mio. kr. i 2026. Hertil kommer en toårig pulje på 700.000 kr., som kommunen vil bruge på aktivering ifm. eventen.