Bellagroup A/SBellagroup A/S

CIFF opruster på PR-fronten med erfaren journalist og relationsskaber

Med et fornyet fokus på at dyrke relationerne mellem CIFF og platformens branchestakeholders såvel som eksisterende og kommende kunder, har Copenhagen International Fashion Fair sat Rebecca Retz Svejborg-Laudrup i front for arbejdet med PR og sociale medier.

Foto: CIFF - Copenhagen International Fashion Fair

I starten af august 2022 satte Sofie Dolva sig i stolen som direktør for CIFF og Skandinaviens største og længstlevende handelsplatform for mode. Ovenpå den veloverståede CIFF 59 handels- og branchemesse, der fandt sted præcis samme dage, som den nye direktør tiltrådte, er blikket nu fast rettet mod 30-årsjubilæet under CIFF 60 i februar 2023.

Til det formål er CIFF begyndt at opruste på en række strategiske områder, og det første bliver med fokus på PR og sociale medier. Derfor bød man i starten af september velkommen til Rebecca Retz Svejborg-Laudrup i en nyoprettet stilling, der har til formål at øge og drive modeplatformens tilstedeværelse og nærvær både off- og online.

På en rejse mod CIFF 2.0

Rebecca har gennem flere år arbejdet som skribent og journalist på modemagasinet Elle, som hun desuden har bistået med ud- og afvikling af mediets årlige awardshow for branchen. Inden da har hun arbejdet for magasinet IN.

”Rebecca har et imponerende netværk både nationalt og internationalt, samt hands-on-erfaring fra sin egen platform som livsstilsinfluencer. Den kombination har givet hende en unik evne til at drive brandfortællinger og skabe relationer, og det skal vi selvfølgelig have sat i spil her hos os,” siger direktør for CIFF, Sofie Dolva.

Selv slutter Rebecca Retz Svejborg-Laudrup:

”Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med Sofie før, og jeg tror på hendes vision for CIFF 2.0, der som toneangivende brancheaktør skal være langt mere opsøgende og netværksorienteret. Det gælder både i forhold til brands, besøgende og resten af branchen. Jeg glæder mig helt vildt til at fortsætte den rejse sammen med resten af teamet.”

Blå Bog: Rebecca Retz Svejborg-Laudrup

• 28 år, bosat i København med sin mand og barn

• Har tidligere arbejdet som skribent og journalist for bl.a. magasinerne Elle og IN

• Har været bosat i otte forskellige lande de seneste år

• Driver Instagram-kontoen @rebeccalaudrup10 med fokus på livsstil, mode og familieliv

Foto: CIFF - Copenhagen International Fashion Fair

Venuedelen består af kongres- og mødedestinationen Bella Center Copenhagen, Bella Arena og Bella Sky Conference & Event, CIFF Showrooms og International House. Bellagroups egenproducerede, store events tællerbl.a. CIFF - Copenhagen International Fashion Fair, Bogforum og LEGO World.

CIFF henter ny direktør fra beautybranchen3.8.2022 10:04:07 CEST | Pressemeddelelse

Med solid erfaring i at navigere forbrugs- og handelsmønstre under forandring på både startup- og corporate niveau i beautybranchen, skal Sofie Dolva fremover drive og udvikle messer, brandsamarbejder og nye forretningsben hos CIFF – Copenhagen International Fashion Fair. Dolva kommer fra en stilling som salgs- og marketingdirektør i den danske tech haircare-virksomhed LULAB, og har tidligere været business unit director i den internationale beautygigant L’Oreal.

3 mio. kr. på højkant: Nu afgøres verdensmesterskaberne i FIFA i København29.7.2022 06:33:00 CEST | Pressemeddelelse

Mens mange har brugt sportssommeren på at følge den danske cykelsucces på de franske landeveje, har et andet højspændt drama fra allerøverste hylde udspillet sig i vores hovedstad. Til den første udgave af FIFAe Finals i Bella Arena har verdens bedste esports-fodboldspillere i ugevis kæmpet om ultimativ hæder og millioner af præmiekroner. Lørdag d. 30. juli står det største slag af alle.

Vildt Tour-syn fanget på video: Cykelklædte klatrere byder rytterne velkommen til København i 76 meters højde30.6.2022 07:03:00 CEST | Pressemeddelelse

Da løbsleder Christian Prudhomme tirsdag åbnede det internationale pressecenter og Tourens midlertidige, Københavnske hovedkontor – den såkaldte ’permanence’ - i Bella Center, markerede det nærliggende AC Hotel Bella Sky begivenheden med fire klatrere, som udførte et halsbrækkende, lycraklædt stunt fra toppen af det ikoniske hotel. Happeningen gentages under fredagens enkeltstart i den danske hovedstad.