NPinvestor.com

Christopher Wold ny Copy Trader Master hos NPinvestor.com

Fintech-selskabet NPinvestor.com fortsætter udviklingen med en ny, attraktiv Copy Trader Master. Dermed får investorer en ny mulighed, når de ønsker at investere.

Det er med glæde, at den danske broker NPinvestor.com her til morgen kan fortælle, at der er indgået aftale med den kendte swingtrader Christopher Wold om, at han skal være Copy Trader Master. Christopher skal handle både amerikanske og skandinaviske aktier samt det amerikanske aktieindeks S&P 500.

Dermed vil kunder hos NPinvestor.com automatisk kunne kopiere Christophers aktiehandler, og få en ny vinkel på deres portefølje via en kendt swingtrader, hvor mange har nydt godt af hans indlæg på sociale medier og i finanspressen i de sidste mange år.

Christopher Wold vil især handle større amerikanske selskaber, men også skandinaviske aktier, hvis der viser sig gode muligheder.

- Vi er glade for og stolte af, at vi har indgået en aftale med Christopher Wold. Jeg har kendt og fulgt Christopher igennem en længere årrække, og jeg ved, at mange har haft glæde af hans viden, som han har delt flittige via mange forskellige medier. Nu kan vores kunder så få glæde af at kopiere hans handler, siger direktør Martin Lykke fra NPinvestor Fondsmæglerselskab.

Der kommer til at være to konti, som man kan følge, og dermed automatisk kopiere: En der handler det amerikanske aktieindeks S&P500 samt en anden konto, hvor der handles aktier.

- Jeg er glad for at for at prøve et nyt eventyr med NPInvestor og vil gøre mit bedste for alle følgere for at lave det bedst mulige afkast i en mindre portefølje, hvor mit motto er færre aktier, men mere fokus, siger Christopher Wold.

NPinvestor.com er noteret på Nasdaq First North i København. Aktien er i år steget med over 150 pct., og er dermed blandt de mest stigende aktier på Fondsbørsen i år.

Selskabet har en stigende handelsomsætning fra handel med aktier og aktieindeks, og i februar måned var kundernes handelsomsætning på ca. 1 mia. kr., hvilket er en femdobling på 3 måneder.

Kontakt:

Martin Lykke Nielsen,