Christian Morgan udnævnt til ny direktør for YouSee

Christian Morgan er udnævnt til ny direktør for YouSee fra 1. september, hvor hans hovedopgave bliver at styrke kundeoplevelsen for YouSee’s mange kunder. Christian Morgan afløser Jacob Mortensen, der efter 13 år i TDC og YouSee har besluttet at fratræde sin stilling som direktør for YouSee.

Christian Morgan. Foto: Stefan Wessel

YouSee er Danmarks største udbyder af bredbånd, mobil og tv og leverer digitale tjenester som højhastighedsbredbånd, 5G og fleksible underholdningspakker til halvdelen af ​​de danske husstande.

“YouSees produkter er på mange måder best-in-class, men vi tilbyder ikke altid den gode digitale kundeoplevelse, som vores kunder fortjener. Derfor vil vi fremskynde vores kommercielle og teknologiske transformation for at sikre, at vi leverer. Christian Morgan brænder for vores forretning, og jeg er overbevist om, at han er den rigtige til at hjælpe med at opbygge et endnu stærkere YouSee-tilbud til vores kunder,” siger Jon James, CEO i Nuuday.

Christian Morgan har været i TDC siden 2014, senest som strategichef i Nuuday, og fortsætter som medlem af Nuudays ledelsesteam i sin nye rolle.

”Jeg ser frem til min nye rolle, hvor jeg sammen med resten af mit ledelsesteam vil transformere vores kunders oplevelse af vores produkter. Jeg er begejstret for at drive denne transformation, som skal sikre, at YouSee fortsat er førende på det danske marked og kan tilbyde innovative produkter og konsekvent levere fremragende kundeoplevelser,” siger Christian Morgan.

“Jacob har været med til at omdanne YouSee fra en klassisk tv-distributør til Danmarks førende tv-, underholdnings- og streamingudbyder og største højhastighedsbredbåndsudbyder. Jeg ønsker Jacob alt det bedste i hans fremtidige karriere,” siger Jon James.

Christian Morgan. Foto: Stefan Wessel

YouSee skyder julen i gang med rå julespecial på actionserien ’2 Døgn’18.11.2021 08:09:00 CET | Pressemeddelelse

Mafiabosser og lejemordere er ikke det første, man tænker på, når nogen siger ”jul”. Det laver YouSee nu om på med den nye YouSee Original ’2 Døgn: Et juleeventyr’, der følger fætrene Otto og Christians færden i det kriminelle miljø på juleaftensdag. Med referencer til Kill Bill og Fight Club og et urbant julenummer af Carl Knast, ønsker YouSee at give deres bud på en anderledes julefortælling.

Stærkt cast og nyfortolkning af Ulige Numres ’Frit land’ i Xee’s forløber til actionserien ’2 Døgn’12.10.2021 07:45:00 CEST | Pressemeddelelse

Nu starter optagelserne til den nye YouSee Original ’2 Døgn: Frit land’ med blandt andet Sebastian Bull, Gustav Giese, Alba August og Christopher Læssø på rollelisten. Miniserien foregår tre år før sæson 1 og følger karakteren Nicki Nørrebro og hans rejse mod at bevæge sig op i hierarkiet i den lokale bande på den københavnske Vestegn. Titlen er inspireret af sangen ’Frit land’ af Ulige Numre, der i serien optræder i en nyfortolkning mellem Carl Emil Petersen og Anders Trentemøller.

’Fantomforhold’: Se den hjertevarme tragikomedie om kærestesorger på Xee fra den 1. november7.10.2021 08:15:00 CEST | Pressemeddelelse

Med humor og hjertevarme dykker den nye Xee-serie ’Fantomforhold’ ned i den svære hjertesorgs mange afkroge. Blandt de medvirkende er nye talenter som Anna Bruus og Anna Juul samt veletablerede skuespillere som Ann Eleonora Jørgensen, Kirsten Lehfeldt og Peter Plaugborg. Lydmor har lavet et originalt soundtrack til serien, som får premiere på Xee den 1. november.