Luger

Choir Of Young Believers spiller på Hotel Cecil i København lørdag d. 26. november

Billetsalget starter mandag 12. september kl. 10:00 via luger.dk, ticketmaster.dk og hotelcecil.dk

Choir Of Young Believers udgav i 2016 deres tredje og seneste album, ’Grasque’. Siden har der været stille omkring bandet, der i 2008 fik sit store gennembrud med det prisvindende debutalbum, ’This is for the White in Your Eyes’.

Den 9. september, udgiver bandet singlen, ’Vinden’, som forløber for et nyt album, der forventes at udkomme i slutningen af oktober.

’Vinden’ er skrevet af sanger og sangskriver, Jannis Noya Makrigiannis, og produceret i samarbejde med Nicolai Kleinerman Koch og Neil Robert Young og udgives på selskabet Tigerspring, som bandet har samarbejdet med siden deres debut-EP, ’Burn The Flag’ fra 2007.

Choir Of Young Believers annoncerer samtidig en koncert på Hotel Cecil i København d. 26. november. Det bliver således bandets første offentlige koncert siden 2018.

CHOIR OF YOUNG BELIEVERS - LIVE

26/11 - Hotel Cecil, København

KØB BILLET HER

Information om Luger

Luger
Frederiksberg Allé 3

Luger er et af Skandinaviens førende booking, koncert- og festivalarrangører. Vi arrangerer koncerter med både lokale og internationale artister i hele Europa, samt en række festivaler i Sverige.

Følg pressemeddelelser fra Luger

Flere pressemeddelelser fra Luger

Den elektroniske synthwave-duo The Midnight spiller i Store VEGA 21. marts 2023. De tager Goose med som special guest26.9.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

The Midnight består af den amerikanske singer-songwriter Tyler Lyle og den danske trommeslager og producer Tim McEwans. Deres musikalske rejse er drevet af en umættelig nysgerrighed, fra deres synth-tung begyndelse til nu at levere dundrende arena-rock-akkorder og smittende pop-hooks. Duoens lyd er en sammensmeltning af Tyler Lyles amerikanske drømmehistorier og Tim McEwans filmiske lydbilleder.

Den grænseløse kunstner, Oliver Tree, kommer til Store VEGA på lørdag 19. november 202212.9.2022 18:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Oliver Tree er en vokalist, producer, sangskriver, instruktør og performer som udforsker skæringspunktet, hvor pop og alternativ mødes lydmæssigt, samt hvor kunst og underholdning støder sammen visuelt. Fra komedie til action-sport, Oliver Trees verden er anderledes end nogen kunstner, der er kommet før ham. Tree, der kommer fra Santa Cruz, Californien, har i løbet af de sidste 10 år været involveret i mange forskellige projekter og iterationer. Han er så ekstremt uforudsigelig som kunstner at ingen kan gætte hvad hans næste træk bliver. Han er ikke bange for at få dig til at grine, græde, tænke dybt eller føle dig fuldstændig utilpas i løbet af en 4 minutters musikvideo, og han er på vej til at udvikle sin egen plan for markedsføring af popkultur i den moderne verden. Alsidig i enhver forstand af ordet, Oilver Tree udforsker ikke kun enhver form for underholdning, men også enhver type genre i hans musik. Det har ingen grænser. Oliver Tree har bygget et multimedieprojekt designet til a