Chili er det varmeste bud på en X Factor-vinder

Ovenpå sidste fredags liveshow er indskuddene på Chili som vinder af X Factor strømmet ind hos NordicBet. Hun deler nu favoritværdigheden med Mia.

Forud for det første liveshow i X Factor var Mia NordicBets klare favorit til at løbe med den samlede sejr. Men sidenhen har Chili tiltrukket sig mere og mere interesse fra spilleselskabets kunder.

Og efter Chili sidste fredag leverede en meget overbevisende fremførelse af Jarryd James-nummeret ”Do You Remember” er hun med afstand den kandidat, der har modtaget flest indskud. Som følge af den megen aktivitet har NordicBet sænket hendes odds fra 4,50 til 3.

”Oddsmæssigt ligger Chili og Mia nu helt lige. Kigger man på det samlede billede, har vi fået flest indskud på Mia, men Chili er i øjeblikket den varmeste kandidat blandt vores kunder. Hun har formået at udvikle sig fra program til program, og historisk er det en meget vigtig forudsætning for at vinde X Factor”, siger NordicBets pressechef Thomas Holm.

I skrivende stund er sammenlagt 38 procent af indskuddene placeret på Mia, 21 procent på Chili og 18 procent på Morten Nørgaard.

Hvem vinder X Factor 2017?

Mia                                 3

Chili                                3