Chef udnævnt til direktør

UDNÆVNELSE: Pernille Vestergaard Roslev er udnævnt til marketing- og kommunikationsdirektør hos GF Forsikring.
Pernille Vestergaard Roslev, GF Forsikring. (Foto: Nicky Bonne/TRUX Studio)

Efter lidt mere end fire år hos GF Forsikring er Pernille Vestergaard Roslev udnævnt til marketing- og kommunikationsdirektør. Hun fortsætter dermed i det medlemsejede forsikringsselskab efter at have været marketing- og kommunikationschef og senest chef for partner-, marketing- og kommunikationsafdelingen.

- Jeg glæder mig rigtig meget til at fortsætte den rejse, vi er i gang med i GF Forsikring, hvor vi styrker vores position som et medlemsejet selskab, der møder medlemmerne i øjenhøjde både digitalt og personligt, siger Pernille Roslev.

Hun har en HD i business administration fra Syddansk Universitet og har tidligere haft været marketing- og franchisechef hos Jensens Bøfhus, retail manager hos Flügger og marketing manager hos KOMPAN.

I sin fritid er hun bl.a. bestyrelsesmedlem i Fællesværket i Odense-forstaden Bellinge, hvor hun bor med sin mand, Lasse Roslev, og parrets tre børn.

Pernille Vestergaard Roslev, GF Forsikring. (Foto: Nicky Bonne/TRUX Studio)

GF Forsikring, der er kendt for sin overskudsdeling, har gennem de seneste år oplevet markant medlemstilgang. GF har i dag mere end 300.000 medlemmer og beskæftiger ca. 600 medarbejdere fordelt over hele landet.