NordicBet Danmark

Chancerne for dansk VM-deltagelse stiger til 33 procent

Ovenpå de danske øretæver til Polen og Armenien er Danmarks chancer for deltagelse ved næste sommers VM-slutrunde øget til 33 procent. Så præcis er vurderingen fra NordicBet.

Det danske landshold var ikke levnet mange chancer for at spille sig tilbage i topstriden i VM-kvalifikationens gruppe E. Men med to gedigne afklapsninger af Polen og Armenien har Delaney og co. for alvor tændt op for VM-feberen i Danmark.

De imponerende præstationer er da heller ikke gået ubemærket hen hos spilleselskabet NordicBet, der har sænket oddset på dansk VM-deltagelse ned i 2,85 gange pengene. Før de to kvalkampe stod selvsamme odds i 3,45. Det seneste odds svarer til en chancevurdering på 33 procent mod tidligere 27 procent.

”De to storsejre har med et brag fået Danmark tilbage i VM-kapløbet. Oddsmæssigt har vi ikke stået bedre siden begyndelsen af kvalifikationen, men selvom de to sejre var vitale for vores chancer, er der fortsat et stykke vej. Især Montenegros to sejre slog et skår i glæden, så der er lagt op til en knald-eller-fald kamp om andenpladsen den 5. oktober”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet og fortsætter:

”Vi kan ikke mindes, hvornår vi sidst har set et landshold så sprængfyldt med selvtillid som netop nu. Så formår Danmark at blive 2’er, må vi gå ud fra, at holdets chancer som minimum er 50-50, alt efter lodtrækningsheldet som kan byde på alt mellem Italien og Nordirland”, afslutter Holm.

Kvalificerer Danmark sig til VM i 2018?
JA                  2,85
NEJ               1,40