Danske Spil A/S

Champions League - Er 3. gang lykkens gang for Pernille Harder?

Pernille Harder er med, når Chelsea møder Barcelona i søndagens finale på Gamla Ullevi i Gøteborg. Det fejrer Danske Spil med hele 41 specialspil på Pernille Harder.

Europas bedste og dyreste fodboldspiller er forvænt med titler. Sidste weekends engelske mesterskab med Chelsea var den 6. nationale titel i træk efter et svensk og 4 tyske mesterskaber. Men Champions League titlen mangler stadig i pokalskabet efter to finalenederlag med Wolfsburg mod Lyon i 2018 og 2020.

Pernille Harder er bedst, når det gælder. Hun scorede det afgørende mål i semifinalen mod Bayern München og var på pletten i kvartfinalen mod hendes tidligere klub Wolfsburg. Mod favoritterne fra Barcelona er der brug for, at hun træder i karakter endnu en gang.

- Scorer Harder eller får hun kort giver vi pengene 3,15 gange igen, men scorer hun både direkte på frispark og laver assist løftes odds til 750. Mellem de to yderpunkter er der 39 andre kombinationer af mål, advarsler og assists, så der er mange danskervinkler at krydre oplevelsen med,” fortæller oddssætter hos Danske Spil Peter Emmike Rasmussen.

Information om Danske Spil A/S

Danske Spil A/S