Carsten K. Jensen valgt som formand for DI Roskilde/Køge Bugt

Carsten K. Jensen, der er adm. direktør i CKJ Steel A/S i Køge, er ny formand for DI Roskilde/Køge Bugt. Carsten K. Jensen har passet hvervet som formand, siden Torben Strand trådte tilbage ved årsskiftet. På foreningens generalforsamling, der fandt sted på Comwell i Roskilde i dag, konstituerede bestyrelsen sig formelt med Carsten K. Jensen som formand.

Samtidig blev produktionsdirektør Christian Midé-Andersen fra Junckers Industries A/S i Køge og Supply Chain Director Keld G. Nielsen fra Stryhns A/S i Roskilde begge genudpeget til næstformænd.

Eneste nye medlem af bestyrelsen er Operations Director & Site Manager Vegard Hetting fra Nunc A/S Thermo Fisher Scientific i Roskilde. Han har siddet i bestyrelsen siden årsskiftet men blev i dag formelt valgt til bestyrelsen.

Bestyrelsen for DI Roskilde/Køge Bugt ser således ud:

• Adm. direktør Carsten K. Jensen, CKJ Steel A/S (formand)
  • Adm. direktør Pia Larsen, MJ Service A/S
  • Produktionsdirektør Christian Midé-Andersen, Junckers Industrier A/S, næstformand
  • Fabriksdirektør Jørn O. Stryger, CP Kelco ApS
  • Supply Chain Director Keld G. Nielsen, Stryhns A/S, næstformand
  • Direktør Martin Nyrop-Larsen, Hvalsø Savværk A/S
  • Direktør Niels Hermansen, dnp denmark A/S
  • Group CEO Thomas Krøyer, Leman International Transport A/S
  • Operations Director & Site Manager Vegard Hetting, Nunc A/S Thermo Fisher Scientific

Chefkonsulent Karsten Almosetoft
Mobil: 2088 3987