Carl Ras

Carl Ras udvider med nyt engroscenter i Holbæk

Håndværkere i Holbæk by og omegn får snart kortere vej til nyt værktøj og beslag, når Carl Ras til august slår dørene op til sit 19. engroscenter.
Vedhæftede billeder må frit benyttes til omtale af Carl Ras.

Det nye engroscenter på 1071 kvadratmeter får beliggenhed på Stenhusevej 50 i industrikvarteret i Holbæk. En destination, som Carl Ras længe har været interesseret i at komme til:

”Mange håndværkere og virksomheder i Holbæk Kommune er allerede kunder hos os og har efterspurgt et engroscenter i nærområdet. Der er samtidig godt gang i byggeriet og byudviklingen i Holbæk by og omegn, hvor mange tømrer-virksomheder, entreprenører, elektrikere og snedkere er bosat,” fortæller Lars Kamp, der er salgschef for engroscentre i Carl Ras. Han tilføjer:

”Vi ser et stort potentiale i at udbygge relationer til nuværende lokale kunder og samtidig nå ud til nye kundegrupper i Holbæk by og omegn. I bestræbelserne på at være landsdækkende, virker placeringen derfor som et naturligt valg for os.”

Det nye engroscenter vil ifølge Lars Kamp også få gode tilkørsels- og parkeringsforhold:

”Vores kunder vil hellere bruge tiden på at bygge end på at køre. Så vi er glade for at have fundet en placering, som er let tilgængelig for kunder i området.”

Danmarks stærkeste udvalg af værktøj og beslag til den professionelle håndværker

Kunder af det nye engroscenter i Holbæk vil få adgang til et bredt udsnit af Carl Ras’ produktprogram, der består af mere end 14.000 varenumre inden for værktøj, beslag, befæstelse, arbejdstøj samt kemi- og sikkerhedsprodukter og meget mere grej til byggepladsen.

Dertil har Carl Ras mere end 40.000 varenumre på centrallageret med dag-til-dag-levering.

”Vi tilpasser løbende vores sortiment og lagermængder efter de lokale kundernes behov og bestræber os efter et højt serviceniveau. Vores klare mål er, at kunderne aldrig skal gå forgæves i Carl Ras,” siger Lars Kamp.

Rutineret personale med kendskab til kunder i lokalområdet

Engroscentrets personale vil bestå af to nuværende medarbejdere fra Carl Ras’ engroscentre i Slagelse og Roskilde samt to nyansatte, der begge har solid erfaring med butikssalg til håndværkere i Holbæk.

”Kunderne kan forvente et rutineret personale, der har godt kendskab til håndværkerne i lokalområdet, og som alle er isenkræmmere med stort I,” fortæller Lars Kamp og fortsætter:

”Kombinationen af et team bestående af nuværende Carl Rassere og nyansatte, der har mange års erfaring med butikssalg i lokalområdet, vil gøre os i stand til at levere den bedste betjening og professionelle rådgivning til kunderne fra dag 1. Og de glæder sig til, at kunderne kommer ind og hilser på!”

Carl Ras holder åbningsfest den 1. september 2021 i det nye engroscenter i Holbæk. Engroscentret får åbningstider mandag-torsdag fra kl. 6-16 og fredag kl. 6-15.

Information om Carl Ras

Carl Ras
Mileparken 31
2730 Herlev

Carl Ras har leveret værktøj og beslag til professionelle håndværkere og den danske byggebranche i 89 år.

Engrosvirksomheden tæller i dag mere end 350 medarbejdere fordelt på 18 engroscentre i hele Danmark.

Følg pressemeddelelser fra Carl Ras

Flere pressemeddelelser fra Carl Ras