Canadiske Alexander Stewart omfavner følelserne når han bringer sine dybfølte popsange til VEGA

Live Nation og VEGA præsenterer

ALEXANDER STEWART

15. MAJ 2023

LILLE VEGA

Hvis du har fået knust dit hjerte, findes der ikke et bedre soundtrack end Alexander Stewarts musik. Den Los Angeles-baserede sanger/ sangskriver er i gang med at bygge stor karriere på baggrund af sine ærlige popsange, hvor han åbner op for følelserne med sin uforglemmelige stemme.

Musik har altid været en del af Alexander Stewarts liv. Under sin opvækst i Toronto sang han i kor, og da han blev ældre, begyndte han at dyrke YouTube covers af sangere som Shawn Mendes og Chalie Puth. Det inspirerede ham til selv at begynde at indspille sange i high school, hvor han pludselig fik sit eget gennembrud på YouTube med sit cover af Camila Cabellos ’Havana’.

Alexander Stewarts YouTube following voksede og voksede, og da han var færdig med high school, flyttede han til LA for at jagte musikerdrømmen. Han fik sit første rigtige gennembrud med sin 2020-single ’Backwards’, som opnåede mere end 20 millioner streams og ramte Top-20 på den canadiske Billboard hitliste. Siden da har han fortsat succesen med sangene ‘Echo’, ‘When You Love Someone’, ‘Back to You’ og senest ‘blame’s on me’, hvilket har skubbet hans samlede streaming-tal op på mere end 225 millioner streams!

Med en ny single lige om hjørnet og masser af nye udgivelser på vej er Stewart kun lige begyndt. Næste skridt i karrieren bliver at han drager ud på tour for at spille sine dybfølte sange for et internationalt publikum. Her vil han kunne opleves i Lille VEGA 15. maj.

Billetsalget starter 24. marts kl. 10:00 via vega.dk, livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder med koncerter, comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK, HeartlandO Days og Comedy Stop Copenhagen er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Gatecreeper indtager Pumpehuset med dødsmetal den 11. november 2024. De bringer 200 Stab Wounds og Enforced med som support18.3.2024 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

Gatecreeper er et amerikansk dødsmetal band, som består af vokalist Chase H. Mason, guitaristerne Eric Wagner og Israel Garza, trommeslager Metal Matt Arrebollo og bassist Alex Brown. I hjertet af den nye bølge af amerikansk dødsmetal står Gatecreeper klar og varsler at et nyt album er på vej. ’Dark Superstition’, som udgives i maj 2024, skal være med til at bevise, at Gatecreeper har fundet deres egen unikke vej i genren. “We refined the song structures,” siger Mason. “We’re getting better at what we do’’. ’Dark Superstition’ handler om det overnaturlige, spådomme, frygten for det ukendte og magi. Det er også en reference til en bjergkæde af samme navn, i bandets hjemstat, Arizona. En smuk bjergkæde omgivet af tragedie og legender. Det er indspillet i God City Studios i Salem, Massachusetts med Kurt Ballou fra Converge og albummet er et resultat af Gatecreepers erfaring, musikalske forfinelse, samt deres engagement og kærlighed for dødsmetal. “There’s a lot of bands in our lane,” sige

Blues Pills udgiver nyt album og spiller i Pumpehuset torsdag 21. november 202418.3.2024 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

Blues Pills er tilbage med deres karakteristiske blanding af eksplosive liveshows og tidløse sange, der har vundet utallige fans over verden med deres moderne tilgang til klassisk rock. Deres suveræne musikalitet og forrygende skriveevner har gjort dem til en uundværlig del af musikverdenen. Efter næsten ti års succes med albummerne ’’Blues Pills’’ (2014) "Lady In Gold" (2016), og "Holy Moly!" (2020) er Blues Pills nu klar til at præsentere deres fjerde studiealbum ”Birthday”.

Randall King bringer countrymusik fra Texas til Pumpehuset 20. august 202413.3.2024 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

Den amerikanske countrymusiker Randall King sørger for ægte honky-tonk stemning fra Vesttexas, når han spiller i København til august. Med over 300 millioner streams på hits som "You In A Honky Tonk" og "Hey Cowgirl", har King bevaret den autentiske twang-stil fra countrymusikken, samtidig med han har fået anerkendelse for sine dybt personlige udgivelser som EP'en "Leanna" fra 2020 og albummet "Shot Glass" fra 2022. King, der har suget inspiration fra legender som Keith Whitley og George Strait, men også har moderniseret sit lydbillede med inspiration fra Dierks Bentley og Gary Allan, har cementeret sin plads som en af nutidens mest indflydelsesrige stemmer inden for traditionel country. Og med næsten 150 koncerter årligt verden over, forfiner Randall King konstant sine performances og sit håndværk. Musikerens seneste udgivelse fra januar 2024, "Into the Neon", fører honky-tonk-genren til nye højder, hvor klassiske rødder møder moderne lyde. Albummet, der har fået stor ros af Pandora,