Campen Auktioner A/S

Campen Auktioner er igen klar med en fysisk auktion: Designmøbler er i højsædet

Når Danmarks mest alsidige auktionshus - Torsdag den 8. december kl. 17.00 - igen afholder fysisk auktion i Randers vil byderskaren, online og fysisk, givetvis være kendetegnet af kvalitetsbevidste købere med sans for gode investeringer og stor passion for klassiske designmøbler. December måneds fysiske auktion med utallige effekter fra konkurser og Fogedretten afslutter den imponerende række af spændende auktioner med personligt fremmøde, som Campen Auktioner på kyndig og succesfuld vis har afviklet i år 2022.

Finn Campen, den hurtigt snakkende, karismatiske auktionarius, vil ved årets sidste fysiske auktion i Randers: torsdag den 8. december kl. 17.00 svinge sin flittigt brugte hammer over talrige, forskelligartede effekter, som alle stammer fra konkurser og Fogedretten.

Ané Gyldholm, adm. direktør hos Campen Auktioner A/S, udtaler: ”Effekterne på denne fysiske auktion appellerer til alle køn og aldre grundet varernes store alsidighed. Auktionen er et slaraffenland for design-entusiaster, køretøjsbegejstrede samt for landbrugs- og entreprenørfolket.”

Chancen for at gøre en lukrativ handel er utvivlsomt til stede. Det være sig som julegaver, selvforkælelse, i arbejdets medfør eller som et personligt værdigivende investeringsobjekt:

Designmøbler og -lamper

Et af trækplastrene på den fysiske auktion er de meget eftertragtede designklassikere: Hans J. Wegners Y-stole, Arne Jacobsens Syver armstole, Børge Mogensen-sofaer, Kåre Klint-stole, Spän-loungestole, Trinidad-spisestole og Louis Poulsens PH5-lamper m.fl. De tidløse møbler er rigt repræsenteret på auktionen i forskellige farver og modeller.

Køretøjer

Auktionens omdrejningspunkt udgør også køretøjer: fx en særdeles velholdt Jaguar Model E fra 1970 og en Ford A årgang 1928 med 77.000 km i dækkene. På auktion kommer eksempelvis div. personbiler (Fx Mercedes, Volvo og Nissan), kabinescootere, en Scania bus, varevogne, en BMW-motorcykel, knallerter og scootere (Fx Puch Grandprix og Batavus City), elcykler samt en David Brown-traktor.

Vildmarksbade og saunakabiner

Til glæde for hele familien byder skønne vildmarksbade sig varmt til. Vildmarksbade er eftertragtede og oppe i tiden, da de bidrager til afslappende hyggestunder og samtidig kan have en positiv indvirkning på helbredet. På auktion er også hotte infrarøde saunakabiner med 7-farvet lysterapi og Bluetooth stereo.

Landbrugs- og entreprenørmateriel

En landbrugsvogn, møgspreder, materialehejs samt maskintrailer, jordstamper, brændekløver og varmepumper er nogle af de mest interessante auktionseffekter til den erhvervsdrivende på auktionen.

Campen Auktioners adm. direktør, Ané Gyldholm, fortæller: ”Vi glæder os rigtig meget til at ønske vores eksisterende og nye kunder en rigtig glædelig jul på auktionen. Der er, som altid, gratis adgang og kaffe på kanden.”

Praktisk information:

Det er muligt at komme til eftersyn torsdag den 1. december mellem kl. 9-19 samt på selve auktionsdagen fra kl. 9.00. Der kan forhåndsbydes indtil onsdag den 7. december kl. 20.00.

Skulle du være forhindret i at deltage fysisk på juleauktionen, er du meget velkommen til at tilmelde dig som telefonbyder på 2271 5555 eller via mail@campenauktioner.dk senest onsdag den 7. december kl. 12.00.

Pressen

Pressen er meget velkommen til at komme og besigtige auktionseffekterne inden selve auktionen – og naturligvis på selve dagen, hvor der vil være rig mulighed for at få en snak med auktionarius Finn Campen, fotografere auktionseffekterne og opleve auktionsstemningen op til jul.

Læs mere om den fysiske auktion (8150) på www.campenauktioner.dk.

Information om Campen Auktioner A/S

Campen Auktioner A/S
Myntevej 2
8920 Randers NV

+45 22 71 55 55http://campenauktioner.dk

Campen Auktioner er et auktionshus, som sælger alt fra køretøjer, tøj og brugskunst til overskudslager og meget andet. Alt dette foregår via deres online og fysiske auktioner i deres auktionshuse, og du kan som privat og eller som virksomhed både sælge og købe på auktionerne. Der er mange fordele at hente, uanset om du kommer for at købe noget til eget hjem eller virksomhed, eller du kommer for at tjene penge på det, som du har stående.

Følg pressemeddelelser fra Campen Auktioner A/S

Flere pressemeddelelser fra Campen Auktioner A/S

Danfoss frigiver kvalitetsindustrimaskiner til auktion20.12.2023 12:10:01 CET | Pressemeddelelse

Danfoss har truffet beslutningen om at flytte produktionen af radiatortermostater fra Viby J til Silkeborg. I forbindelse med denne omfattende ændring har virksomheden valgt at sælge en række maskiner, som ikke følger med til den nye destination, til maskinforretning Lynderup Group. Disse maskiner har alle været i brug helt frem til den sidste dag på det nuværende sted. Nu får du chancen for at erhverve dig disse velholdte og driftssikre maskiner, da de sættes på auktion hos Campen Auktioner.

Eksklusiv whisky- og portvinsauktion for hardcore entusiaster7.12.2023 14:17:40 CET | Pressemeddelelse

Er der ledige pladser i whiskyskabet, bør du holde øje med auktionsnr. 9495 hos Campen Auktioner. Fra én privat samler sættes værdifulde flasker med whisky og portvin fra vikinge-kultproducent til salg. Værdien af hver enkelt flaske er særdeles høj, og både flasker samt emballage er i fineste stand. Det hele bortauktioneres til højestbydende. Alene fra den eftertragtede Highland Park-himmel er der syv flasker.

Enestående kunstskatte fra 86-årige Johannes’ gemmer dukker op på auktion4.12.2023 11:37:30 CET | Pressemeddelelse

Vi har alle hørt om skatte, der har gemt sig væk, men sjældent har en historie været så hjertevarm og personlig som den, der udfolder sig hos 86-årige Johannes Abildtrup. En ægte skattejæger i sit eget hjem har opdaget kunstværker gemt i årevis. Nu står han klar til at dele disse skatte og deres historier med verden gennem en kommende auktion. En historie om kærlighed til kunst, rejser og livets overraskelser, der ikke længere kan holdes hemmelig.