Call me

Call me lancerer nyt reklameunivers

Del

Call me er i luften med en ny kampagne, der skal styrke mobilselskabets position på lavprismarkedet. Virkemidlerne er blandt andet dansk humor og et tydeligt prisfokus.

Komikeren Lasse Madsen spiller en række forskellige karakterer i Call mes nye kampagne, der med payoff’et ”Nemt. Billigt. Punktum” understreger mobilselskabets løfte til markedet.
Komikeren Lasse Madsen spiller en række forskellige karakterer i Call mes nye kampagne, der med payoff’et ”Nemt. Billigt. Punktum” understreger mobilselskabets løfte til markedet.

Call me løfter i dag sløret for et nyt udtryk og en tilhørende kampagne, der skal styrke selskabets position som prisbillig og enkel udbyder af mobiltelefoni til danskerne. Kampagnen kører på tv, online og øvrige platforme i den kommende tid.

”I Call me har vi en stolt tradition for langvarige og loyale kundeforhold. Vores abonnementer er blandt markedets billigste, hvilket vi dog ikke har været gode nok til at kommunikere klart og konsistent til mulige, nye kunder. Vores profil i markedet skal derfor stå skarpere. Med vores nye kampagne gør vi derfor helt klart, at Call me står for billige og simple mobilabonnementer af høj kvalitet”, siger Head of Consumer & Channels hos Call me, Lone Kyhl Hendriksen.

Komikeren Lasse Madsen er gennemgående karakter
Med lanceringen får Call me ny visuel identitet og et udtryk med tydeligt fokus på pris. Kampagnen er udviklet i samarbejde med reklamebureaet Kunde & Co.
Den gennemgående karakter i den nye markedskommunikation er komikeren Lasse Madsen, der bl.a. er kendt fra Zulu Comedy Galla, DR Ultra og Klipfiskerne på TV2.

Lasse har en bred og inkluderende humor, hvilket hans mere end 150.000 følgere på Instagram er et tydeligt bevis på. Lasse Madsens ”speciale” er hans populære parodier på danskerne. I forbindelse med kampagnen spiller Lasse Madsen ligeledes en række roller, som afsæt for bringe Call me’s løsninger i spil.

Blandt markedets billigste mobilabonnementer
Call me har leveret telefoniløsninger til det danske privatmarked siden 2009. Som et rent onlineselskab foregår salg og kundeservice via Call mes hjemmeside og callcenter, hvilket har indbragt selskabet Danmarks mest loyale mobilkunder fire gange siden 2015 i Loyalty Groups årlige brancheindex.

Call mes abonnementer fås fra 29 kr/md. Selskabets seneste abonnement koster 99 kr/md for fri tale og 40GB data, og er således blandt markedets billigste i kategorien.

https://www.callme.dk/

To view this video from www.youtube.com, please give your consent at the top of this page.Reklamefilm: "Mænd & cykler"

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Komikeren Lasse Madsen spiller en række forskellige karakterer i Call mes nye kampagne, der med payoff’et ”Nemt. Billigt. Punktum” understreger mobilselskabets løfte til markedet.
Komikeren Lasse Madsen spiller en række forskellige karakterer i Call mes nye kampagne, der med payoff’et ”Nemt. Billigt. Punktum” understreger mobilselskabets løfte til markedet.
Download
Lone Kyhl Hendriksen, Head of Consumer & Channels hos Call me
Lone Kyhl Hendriksen, Head of Consumer & Channels hos Call me
Download

Information om Call me

Call me



Følg pressemeddelelser fra Call me

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Call me

Tal ordentligt: Hvem tager ansvar for den hårde tone?1.2.2019 16:30:00 CET | Pressemeddelelse

En nyere undersøgelse foretaget af Wilke for Call me viser, at 82 % af alle danskere oplever, at tonen er blevet skærpet i Danmark inden for de seneste fem år. Konsekvensen er, at vi hver især trækker os fra diskussioner og bliver mindre udadvendte. Det er et problem for den enkelte, men også for samfundet og den demokratiske samtale, når omgangstonen og debatkulturen bliver rå og uforsonlig. ”Hos Call me har vi haft fokus på denne fælles udfordring i de seneste syv år, siden vi første gang valgte at bruge vores kommunikationskanaler og markedsføringsressourcer på kampagnen ’Tal ordentligt.’ Har det så hjulpet? Det er svært at afgøre – men alle undersøgelser viser i hvert fald, at emnet stadig er yderst relevant”, siger Sofie Heilskov, Brand Activation Manager i Call Me. Mange ofre, ingen skyldige Især på de sociale medier er retorikken blevet hård – når vi diskuterer i alenlange kommentarspor, der fyldes med verbale granater, sendt afsted i ly af computerskærmen. I en undersøgelse til

Tusindvis af børn løber for at hjælpe andre børn24.9.2018 09:30:00 CEST | Pressemeddelelse

På skolernes motionsdag vil skolebørn på tværs af landet trække i træningstøjet og bevæge sig for mere end deres egen sundheds skyld. De deltager nemlig i Venskabsløbet, som både har til formål at styrke fællesskabet og trivslen blandt eleverne og samtidig løbe penge ind til Red Barnets arbejde for de dårligst stillede børn i Danmark og resten af verden. Dermed har den traditionsrige Skolernes Motionsdag, som har eksisteret siden 1982, fået en ekstra positiv dimension. Venskabsløbet er udviklet i et samarbejde mellem Call me og Red Barnet og foregår for langt de fleste skolers vedkommende den 12. oktober. Sidste år samlede over 13.000 skolebørn lige over 780.000 kroner ind i denne gode sags tjeneste. - Call me er mobilselskabet med et hjerte til forskel, og vi gerne gøre en forskel i relationen mellem mennesker. Det vil vi, fordi vi lever af kommunikation, og fordi vi ønsker at bidrage til en verden, hvor vi både lytter og taler ordentligt til hinanden. Derfor har vi etableret et tæt s

Call me: Virksomheder skal tage ansvar for deres produkter17.7.2018 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Walk the talk. Purpose er blevet et brandvarmt ord i virksomheds-Danmark. Godt, synes man hos Call me, der samtidigt mener, at der skal helt konkret handling bag formålet – ellers bliver det hele en tom omgang Kejserens nye klæder. Call me lever at sælge mobilabonnementer, mobilt bredbånd, mobiltelefoner og tablets. Samtidigt er selskabet, som alle andre, vidne til, at tonen på især nettet bliver hårdere og hårdere. Og det er ikke blot en gisning - i en ny undersøgelse foretaget af analyseinstituttet Wilke for Call me svarer tæt på ni ud af 10 danskere (88,2 %), at de oplever, at tonen på nettet er for hård. ”Den måde, vi taler til og om hinanden på nettet, er helt generelt ude på et sidespor. Hvis ikke alle os, der giver mennesker adgang til nettet, også tager et ansvar for de produkter, vi tilbyder, så mener jeg ikke, man har ret til at have adgangsbillet til de danske forbrugere,” siger Sofie Wedel Heilskov fra Call me. Call me, som står bag den aktuelle undersøgelse, startede for s

Call me har Danmarks mest loyale kunder26.6.2018 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Mobilselskabet Call me har de mest loyale mobilkunder i branchen. Det viser et nyt brancheindex fra Loyalty Group. Opskriften er, at alle mennesker, der ringer eller skriver, er lige vigtige – og at kundeservicemedarbejderne skal have frihed til at udøve service, der ikke er skemalagt. Siden 2012 har Call me sat alle sejl for at aktivere selskabets Tal Ordentligt-bevægelse i blandt danskerne og internt ud i alle led at forretningen. ”Uanset hvilken titel man har i Call me, så handler det om at gå forrest og hele tiden tænke over hvilken stemme, man giver videre til sin næste, til næste generation og naturligvis også til vores kunder. Derfor er jeg super stolt over, at vi igen får æren af at have de mest loyale kunder i branchen,” siger Gustav Berghog, privatkundedirektør i Call me, og fortsætter: ”Vores kollegaer i kundeservice har fået større frihed og flere muligheder for at træffe valg baseret på kundernes behov og ikke baseret på rigide og fastlåste regelsæt. Vi favoriserer hos Cal

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum