Call me

Call me indgår samarbejde med POWER og Expert

Mobilselskabet Call me indgår partnerskab med POWER, og rykker ind i elektronikkædens 19 varehuse og 25 Expert-forretninger den 1. februar 2021.
Mobilselskabet Call me flytter ind hos POWER og Expert til februar.

Call me er mobilselskabet med et hjerte til forskel, der samtidig er kendt for gode tilbud og skarpe priser. Call me har leveret billige telefoniløsninger til det danske marked siden 2009. Som et rent onlineselskab har salg og kundeservice forgået via Call mes hjemmeside og callcenter, hvilket har indbragt selskabet Danmarks mest loyale mobilkunder fire gange siden 2015 i Loyalty Groups årlige brancheindex.

Tættere på kunderne
Med det nye partnerskab bliver Call me også fysisk tilgængelig. Det sker, når mobilselskabet til februar 2021 flytter ind i POWER og Experts 44 varehuse og butikker:

“Jeg ser frem til, at Call me kommer endnu tættere på kunderne. POWER er blandt danskernes foretrukne elektronikleverandører takket være deres stærke koncept og netværk af varehuse. De gør det forbilledligt som udfordrer på elektronikmarkedet, hvor kæden vinder markedsandele og udvider med nye butikker. Vi glæder os til at møde og servicere kunderne dér, hvor de køber forbrugerelektronik. Partnerskabet er centralt for den fortsatte udvikling af Call mes kundetilbud og vækstambitioner”, siger Head of Consumer & Channels hos Call me, Lone Kyhl Hendriksen.

Call me er i færd med at rekruttere to dedikerede partner-managere, der blandt andet skal træne de nye kolleger hos POWER og Expert.

Hos POWER ser man også frem til samarbejdet:

”Partnerskabet er et rigtigt godt match. POWER og Expert er storleverandører af mobiltelefoner til prisbevidste danskere. Call me er en stærk og seriøs spiller på markedet for billig mobiltelefoni. Vi ønsker begge at vækste vores markedsandele, derfor passer Call me og POWER passer rigtig godt sammen”, supplerer Jesper Boysen, CEO i POWER.

Abonnementerne
Call mes abonnementer, der blandt andet omfatter 10 timers tale og 40GB data for 99 kr/md, er blandt markedets billigste – og bliver tilgængelige hos POWER og Expert den 1. februar 2021.

Mobilselskabet Call me flytter ind hos POWER og Expert til februar.
Lone Kyhl Hendriksen, Head of Consumer & Channels hos Call me
Jesper Boysen, CEO i POWER

Information om Call me

Call me