Call Me

Call me indgår samarbejde med POWER og Expert

Del

Mobilselskabet Call me indgår partnerskab med POWER, og rykker ind i elektronikkædens 19 varehuse og 25 Expert-forretninger den 1. februar 2021.

Mobilselskabet Call me flytter ind hos POWER og Expert til februar.
Mobilselskabet Call me flytter ind hos POWER og Expert til februar.

Call me er mobilselskabet med et hjerte til forskel, der samtidig er kendt for gode tilbud og skarpe priser. Call me har leveret billige telefoniløsninger til det danske marked siden 2009. Som et rent onlineselskab har salg og kundeservice forgået via Call mes hjemmeside og callcenter, hvilket har indbragt selskabet Danmarks mest loyale mobilkunder fire gange siden 2015 i Loyalty Groups årlige brancheindex.

Tættere på kunderne
Med det nye partnerskab bliver Call me også fysisk tilgængelig. Det sker, når mobilselskabet til februar 2021 flytter ind i POWER og Experts 44 varehuse og butikker:

“Jeg ser frem til, at Call me kommer endnu tættere på kunderne. POWER er blandt danskernes foretrukne elektronikleverandører takket være deres stærke koncept og netværk af varehuse. De gør det forbilledligt som udfordrer på elektronikmarkedet, hvor kæden vinder markedsandele og udvider med nye butikker. Vi glæder os til at møde og servicere kunderne dér, hvor de køber forbrugerelektronik. Partnerskabet er centralt for den fortsatte udvikling af Call mes kundetilbud og vækstambitioner”, siger Head of Consumer & Channels hos Call me, Lone Kyhl Hendriksen. 

Call me er i færd med at rekruttere to dedikerede partner-managere, der blandt andet skal træne de nye kolleger hos POWER og Expert.

Hos POWER ser man også frem til samarbejdet:

”Partnerskabet er et rigtigt godt match. POWER og Expert er storleverandører af mobiltelefoner til prisbevidste danskere. Call me er en stærk og seriøs spiller på markedet for billig mobiltelefoni. Vi ønsker begge at vækste vores markedsandele, derfor passer Call me og POWER passer rigtig godt sammen”, supplerer Jesper Boysen, CEO i POWER.

Abonnementerne
Call mes abonnementer, der blandt andet omfatter 10 timers tale og 40GB data for 99 kr/md, er blandt markedets billigste – og bliver tilgængelige hos POWER og Expert den 1. februar 2021.

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Mobilselskabet Call me flytter ind hos POWER og Expert til februar.
Mobilselskabet Call me flytter ind hos POWER og Expert til februar.
Download
Lone Kyhl Hendriksen, Head of Consumer & Channels hos Call me
Lone Kyhl Hendriksen, Head of Consumer & Channels hos Call me
Download
Jesper Boysen, CEO i POWER
Jesper Boysen, CEO i POWER
Download

Information om Call Me

Call Me
Call Me



Om POWER
POWER er et helt nyt koncept, og vi kommer over de næste par år til at tage Danmark med storm. Indtil videre har vi åbnet 19 butikker og skabt over 700 arbejdspladser rundt i Danmark. Men vi stopper ikke her, i løbet af de næste par år vil en lang række flere nye POWERHOUSES skyde op over alt i landet til glæde for pris- og kvalitetsbevidste danskere. Vores mission er at gøre det til en oplevelse at købe elektronik. Derfor er POWER et sted fyldt med energi, begejstring og vigtigst af alt god service. Vi har nemlig de mest engagerede sælgere, de dygtigste ledere og de mest smilende kassemedarbejdere. Vi kan nemlig lide det, vi laver. Se mere på www.power.dk

Om Expert
Expert er ejet af POWER A/S som er en del af POWER International AS. POWER International AS er en norsk ejet virksomhed der omfatter POWER Norge, POWER Danmark og POWER Finland. Med denne konstellation er POWER A/S dermed en af Danmarks største aktører inden for forbrugerelektronik og hårde hvidevarer. Se mere på www.expert.dk

Om Call me
Call me er et mobilselskab, der leverer simple, overskuelige og billige mobilabonnementer. Ud over at sælge abonnementer, mobiler og tilbehør har vi nemlig et særligt fokus på tonen mellem mennesker. Den skrevne, den talte og den mellem linjerne. Et fokus udsprunget af holdningen om, at vi ikke kan sælge produktet uden at påtage os en del af ansvaret for, hvordan folk vælger at bruge det. Se mere på www.callme.dk

Følg pressemeddelelser fra Call Me

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Call Me

Tal ordentligt: Hvem tager ansvar for den hårde tone?1.2.2019 16:30:00 CETPressemeddelelse

En nyere undersøgelse foretaget af Wilke for Call me viser, at 82 % af alle danskere oplever, at tonen er blevet skærpet i Danmark inden for de seneste fem år. Konsekvensen er, at vi hver især trækker os fra diskussioner og bliver mindre udadvendte. Det er et problem for den enkelte, men også for samfundet og den demokratiske samtale, når omgangstonen og debatkulturen bliver rå og uforsonlig. ”Hos Call me har vi haft fokus på denne fælles udfordring i de seneste syv år, siden vi første gang valgte at bruge vores kommunikationskanaler og markedsføringsressourcer på kampagnen ’Tal ordentligt.’ Har det så hjulpet? Det er svært at afgøre – men alle undersøgelser viser i hvert fald, at emnet stadig er yderst relevant”, siger Sofie Heilskov, Brand Activation Manager i Call Me. Mange ofre, ingen skyldige Især på de sociale medier er retorikken blevet hård – når vi diskuterer i alenlange kommentarspor, der fyldes med verbale granater, sendt afsted i ly af computerskærmen. I en undersøgelse til

Tusindvis af børn løber for at hjælpe andre børn24.9.2018 09:30:00 CESTPressemeddelelse

På skolernes motionsdag vil skolebørn på tværs af landet trække i træningstøjet og bevæge sig for mere end deres egen sundheds skyld. De deltager nemlig i Venskabsløbet, som både har til formål at styrke fællesskabet og trivslen blandt eleverne og samtidig løbe penge ind til Red Barnets arbejde for de dårligst stillede børn i Danmark og resten af verden. Dermed har den traditionsrige Skolernes Motionsdag, som har eksisteret siden 1982, fået en ekstra positiv dimension. Venskabsløbet er udviklet i et samarbejde mellem Call me og Red Barnet og foregår for langt de fleste skolers vedkommende den 12. oktober. Sidste år samlede over 13.000 skolebørn lige over 780.000 kroner ind i denne gode sags tjeneste. - Call me er mobilselskabet med et hjerte til forskel, og vi gerne gøre en forskel i relationen mellem mennesker. Det vil vi, fordi vi lever af kommunikation, og fordi vi ønsker at bidrage til en verden, hvor vi både lytter og taler ordentligt til hinanden. Derfor har vi etableret et tæt s

Call me: Virksomheder skal tage ansvar for deres produkter17.7.2018 09:00:00 CESTPressemeddelelse

Walk the talk. Purpose er blevet et brandvarmt ord i virksomheds-Danmark. Godt, synes man hos Call me, der samtidigt mener, at der skal helt konkret handling bag formålet – ellers bliver det hele en tom omgang Kejserens nye klæder. Call me lever at sælge mobilabonnementer, mobilt bredbånd, mobiltelefoner og tablets. Samtidigt er selskabet, som alle andre, vidne til, at tonen på især nettet bliver hårdere og hårdere. Og det er ikke blot en gisning - i en ny undersøgelse foretaget af analyseinstituttet Wilke for Call me svarer tæt på ni ud af 10 danskere (88,2 %), at de oplever, at tonen på nettet er for hård. ”Den måde, vi taler til og om hinanden på nettet, er helt generelt ude på et sidespor. Hvis ikke alle os, der giver mennesker adgang til nettet, også tager et ansvar for de produkter, vi tilbyder, så mener jeg ikke, man har ret til at have adgangsbillet til de danske forbrugere,” siger Sofie Wedel Heilskov fra Call me. Call me, som står bag den aktuelle undersøgelse, startede for s

Call me har Danmarks mest loyale kunder26.6.2018 09:00:00 CESTPressemeddelelse

Mobilselskabet Call me har de mest loyale mobilkunder i branchen. Det viser et nyt brancheindex fra Loyalty Group. Opskriften er, at alle mennesker, der ringer eller skriver, er lige vigtige – og at kundeservicemedarbejderne skal have frihed til at udøve service, der ikke er skemalagt. Siden 2012 har Call me sat alle sejl for at aktivere selskabets Tal Ordentligt-bevægelse i blandt danskerne og internt ud i alle led at forretningen. ”Uanset hvilken titel man har i Call me, så handler det om at gå forrest og hele tiden tænke over hvilken stemme, man giver videre til sin næste, til næste generation og naturligvis også til vores kunder. Derfor er jeg super stolt over, at vi igen får æren af at have de mest loyale kunder i branchen,” siger Gustav Berghog, privatkundedirektør i Call me, og fortsætter: ”Vores kollegaer i kundeservice har fået større frihed og flere muligheder for at træffe valg baseret på kundernes behov og ikke baseret på rigide og fastlåste regelsæt. Vi favoriserer hos Cal

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum