Call me

Call me har fortsat Danmarks mest loyale mobilkunder

Del
Mobilselskabet Call me har de mest loyale mobilkunder i Danmark for andet år i træk. Det viser årets brancheindex fra Loyalty Group, der undersøger danskernes loyalitet og tilfredshed overfor blandt andet deres mobilselskab. Loyale kunder er vigtige fordi de bl.a. fungerer som ambassadører og medvirker til at tiltrække nye kunder gennem deres anbefalinger.
Da Call me i 2018 fik titlen som mobilselskabet med de mest loyale kunder, sendte vi blomster til 100 af vores allermest loyale kunder for at sige tak.
Da Call me i 2018 fik titlen som mobilselskabet med de mest loyale kunder, sendte vi blomster til 100 af vores allermest loyale kunder for at sige tak.

Det er fjerde gang siden 2015, at Call me opnår titlen som mobilselskabet med de mest loyale kunder. Ud over Call me indgår otte andre mobilselskaber i undersøgelsen; 3 Mobil, CBB Mobil, Fullrate, Oister, Telenor, Telia, Telmore og YouSee Mobil.

Hos Call me kvitterer Kommunikationschef, Julie Nilsson, for anderkendelsen:
”Vi er meget glade for vores kunders bedømmelse, der viser, at Call me’s mobilprodukter og -services matcher deres ønsker og behov. Det er et kæmpe skulderklap til alle vores dedikerede medarbejdere, der hver dag arbejder helhjertet for at gøre en positiv forskel for vores kunder. I det seneste år har vi gjort det endnu lettere at være kunde hos os, og vi har blandt andet arbejdet målrettet på at simplificere og forbedre vores produkter, processer og digitale løsninger. Og vi skylder selvfølgelig også at give vores mange kunder en stor tak for deres fortsatte loyalitet”.

Resultater fra BrancheIndex Mobil 2019
Årets undersøgelse viser, at Call me er det mobilselskab, som kunderne overordnet set er mest tilfredse med. Kunderne vurderer også, at Call me er det mest attraktive mobilselskab set i forhold til de andre selskaber.
Kunderne placerer desuden Call me i toppen af undersøgelsen, når det kommer til produktkvaliteten. Således oplever kunderne god mobildækning, når de skal ringe eller sende en sms (score 91) og god internethastighed ved brug af data til fx at surfe på internettet og streame musik eller video (score 88).

Call me’s Net Promotor Score er i top
På det centrale kundeparameter, ’Net Promoter Score’, der segmenterer kunderne på baggrund af deres svar på spørgsmålet "Vil du anbefale os til familie, venner eller bekendte?", ligger Call me i top med en NPS-score på 44.
Hele 62% af Call me’s kunder er i kategorien ’Promoters’, der omfatter loyale kunder, som ifølge undersøgelsen gentagne gange vender tilbage til virksomheden og samtidig anbefaler virksomheden til venner og familie (*). 

Et hjerte til forskel
Call me har siden 2012 markeret sig ved at være mobilselskabet med et hjerte til forskel. Det sker blandt andet gennem Tal Ordentligt-bevægelsen, der udleves internt blandt medarbejderne og via trivselsprojekter på skoler og i familien:

”Tal Ordentligt er stadig lige så højaktuelt, som det var, da bevægelsen startede for syv år siden. Undersøgelser viser fortsat, at vi kæmper med at finde den rigtige tone og balance online i samfundet og fx ser vi også, at næsten hver tredje danske barn oplever, at deres forældre bruger mere tid på skærmen end på dem. Over 1.300.000 danskere så derfor også med på Facebook, da vi sammen med Nordic Parenting præsenterede fem gode forældreregler tilbage i efteråret”, slutter Julie Nilsson fra Call me.

Fakta om BrancheIndex Mobil 2019
BrancheIndex Mobil 2019 afdækker danskernes loyalitet og tilfredshed overfor deres mobilselskab. Brancheindexet undersøger kundernes loyalitet, tilfredshed og holdninger til deres mobilselskab ved at adspørge om tilfredshed og attraktivitet, anbefalingsvillighed, kundeforløb, klagehåndtering, genforhandling samt kundernes oplevelser af produktkvalitet, servicekvalitet, værdi for pengene og image.
Undersøgelsens deltagere har over perioden marts måned 2019 besvaret et online spørgeskema. Respondenterne er udvalgt blandt Loyalty Groups interviewpanel på i alt 200.000 skandinaviske privatpersoner. I alt har 3187 danske private mobilkunder besvaret årets undersøgelse.

Se mere på: https://www.loyaltygroup.dk/dk/nyheder-inspiration/pressearkiv/mobil/

(*) Kilde: Loyalty Groups BrancheIndex Mobil 2019.

Nøgleord

Billeder

Da Call me i 2018 fik titlen som mobilselskabet med de mest loyale kunder, sendte vi blomster til 100 af vores allermest loyale kunder for at sige tak.
Da Call me i 2018 fik titlen som mobilselskabet med de mest loyale kunder, sendte vi blomster til 100 af vores allermest loyale kunder for at sige tak.
Download

Information om Call me

Call me
Call me



Følg pressemeddelelser fra Call me

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Call me

Tal ordentligt: Hvem tager ansvar for den hårde tone?1.2.2019 16:30:00 CET | Pressemeddelelse

En nyere undersøgelse foretaget af Wilke for Call me viser, at 82 % af alle danskere oplever, at tonen er blevet skærpet i Danmark inden for de seneste fem år. Konsekvensen er, at vi hver især trækker os fra diskussioner og bliver mindre udadvendte. Det er et problem for den enkelte, men også for samfundet og den demokratiske samtale, når omgangstonen og debatkulturen bliver rå og uforsonlig. ”Hos Call me har vi haft fokus på denne fælles udfordring i de seneste syv år, siden vi første gang valgte at bruge vores kommunikationskanaler og markedsføringsressourcer på kampagnen ’Tal ordentligt.’ Har det så hjulpet? Det er svært at afgøre – men alle undersøgelser viser i hvert fald, at emnet stadig er yderst relevant”, siger Sofie Heilskov, Brand Activation Manager i Call Me. Mange ofre, ingen skyldige Især på de sociale medier er retorikken blevet hård – når vi diskuterer i alenlange kommentarspor, der fyldes med verbale granater, sendt afsted i ly af computerskærmen. I en undersøgelse til

Tusindvis af børn løber for at hjælpe andre børn24.9.2018 09:30:00 CEST | Pressemeddelelse

På skolernes motionsdag vil skolebørn på tværs af landet trække i træningstøjet og bevæge sig for mere end deres egen sundheds skyld. De deltager nemlig i Venskabsløbet, som både har til formål at styrke fællesskabet og trivslen blandt eleverne og samtidig løbe penge ind til Red Barnets arbejde for de dårligst stillede børn i Danmark og resten af verden. Dermed har den traditionsrige Skolernes Motionsdag, som har eksisteret siden 1982, fået en ekstra positiv dimension. Venskabsløbet er udviklet i et samarbejde mellem Call me og Red Barnet og foregår for langt de fleste skolers vedkommende den 12. oktober. Sidste år samlede over 13.000 skolebørn lige over 780.000 kroner ind i denne gode sags tjeneste. - Call me er mobilselskabet med et hjerte til forskel, og vi gerne gøre en forskel i relationen mellem mennesker. Det vil vi, fordi vi lever af kommunikation, og fordi vi ønsker at bidrage til en verden, hvor vi både lytter og taler ordentligt til hinanden. Derfor har vi etableret et tæt s

Call me: Virksomheder skal tage ansvar for deres produkter17.7.2018 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Walk the talk. Purpose er blevet et brandvarmt ord i virksomheds-Danmark. Godt, synes man hos Call me, der samtidigt mener, at der skal helt konkret handling bag formålet – ellers bliver det hele en tom omgang Kejserens nye klæder. Call me lever at sælge mobilabonnementer, mobilt bredbånd, mobiltelefoner og tablets. Samtidigt er selskabet, som alle andre, vidne til, at tonen på især nettet bliver hårdere og hårdere. Og det er ikke blot en gisning - i en ny undersøgelse foretaget af analyseinstituttet Wilke for Call me svarer tæt på ni ud af 10 danskere (88,2 %), at de oplever, at tonen på nettet er for hård. ”Den måde, vi taler til og om hinanden på nettet, er helt generelt ude på et sidespor. Hvis ikke alle os, der giver mennesker adgang til nettet, også tager et ansvar for de produkter, vi tilbyder, så mener jeg ikke, man har ret til at have adgangsbillet til de danske forbrugere,” siger Sofie Wedel Heilskov fra Call me. Call me, som står bag den aktuelle undersøgelse, startede for s

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye