CA-ANDERSEN-TAX

Andersen Global udvider lokaliteter i Storbritannien

Claritas Tax Limited, der er et af Andersen Globals samarbejdsfirmaer i Storbritannien med hjemsted i Birmingham, har åbnet et nyt kontor i Deansgate i centrum af Manchester. Det betyder, at Andersen Global nu er repræsenteret seks steder i Storbritannien via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

“Nu til dags er det vigtigere end nogensinde før, at virksomheder har let adgang til kvalitetsrådgivning i Storbritanniens dynamiske politiske og erhvervsmæssige miljø. Tilføjelsen af endnu en lokalitet i regionen øger vores eksisterende kapaciteter og vil give os mulighed for fortsat at levere sømløs, uovertruffen service,” udtalte Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen Tax LLC.

Claritas Tax Limited, der blev grundlagt i 2012, har en kundebase, der spænder fra iværksætter-, privatejede, venturekapital- og private equity-ejede virksomheder, børsnoterede selskaber og interessenter. Claritas leverer en bred vifte af skatterådgivningstjenester, herunder alle aspekter af fusioner og virksomhedsovertagelser og transaktionsskatter, forskning og udvikling og intellektuelle ejendomskrav, aktionær- og virksomhedsomstruktureringer, opløsning af fusioner, aktieordninger og værdiansættelse af aktier, samt overholdelse af personlig og virksomhedsmæssig skattelovgivning. Virksomheden annoncerede i december sidste år sit samarbejde med Andersen Global og ledes af direktør og grundlægger Iain Wright.

Kontoret i Manchester vil fortsætte firmaets fokus på rådgivnings- og compliance-tjenester og skal ledes af partner Matt Hodgson. Før han sluttede sig til Claritas, var Matt Associate Partner hos EY.

Iain kommenterede, “Matt er en utroligt dygtig skatterådgiver, der leverer fantastisk kommerciel fokus og teknisk ekspertise til sine kunder. Manchester og den større nordvestlige region er en utrolig dynamisk økonomi, og jeg er meget begejstret for, at vores 2. kontor vil være beliggende der.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Andersen Global blev etableret af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC i 2013 og har nu over 4.500 eksperter verden rundt og er repræsenteret på mere end 142 steder via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Contact:

Megan Tsuei Andersen Tax 415-764-2700