CA-ANDERSEN-TAX
Claritas Tax Limited, der er et af Andersen Globals samarbejdsfirmaer i Storbritannien med hjemsted i Birmingham, har åbnet et nyt kontor i Deansgate i centrum af Manchester. Det betyder, at Andersen Global nu er repræsenteret seks steder i Storbritannien via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.
“Nu til dags er det vigtigere end nogensinde før, at virksomheder har let adgang til kvalitetsrådgivning i Storbritanniens dynamiske politiske og erhvervsmæssige miljø. Tilføjelsen af endnu en lokalitet i regionen øger vores eksisterende kapaciteter og vil give os mulighed for fortsat at levere sømløs, uovertruffen service,” udtalte Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen Tax LLC.
Claritas Tax Limited, der blev grundlagt i 2012, har en kundebase, der spænder fra iværksætter-, privatejede, venturekapital- og private equity-ejede virksomheder, børsnoterede selskaber og interessenter. Claritas leverer en bred vifte af skatterådgivningstjenester, herunder alle aspekter af fusioner og virksomhedsovertagelser og transaktionsskatter, forskning og udvikling og intellektuelle ejendomskrav, aktionær- og virksomhedsomstruktureringer, opløsning af fusioner, aktieordninger og værdiansættelse af aktier, samt overholdelse af personlig og virksomhedsmæssig skattelovgivning. Virksomheden annoncerede i december sidste år sit samarbejde med Andersen Global og ledes af direktør og grundlægger Iain Wright.
Kontoret i Manchester vil fortsætte firmaets fokus på rådgivnings- og compliance-tjenester og skal ledes af partner Matt Hodgson. Før han sluttede sig til Claritas, var Matt Associate Partner hos EY.
Iain kommenterede, “Matt er en utroligt dygtig skatterådgiver, der leverer fantastisk kommerciel fokus og teknisk ekspertise til sine kunder. Manchester og den større nordvestlige region er en utrolig dynamisk økonomi, og jeg er meget begejstret for, at vores 2. kontor vil være beliggende der.”
Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Andersen Global blev etableret af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC i 2013 og har nu over 4.500 eksperter verden rundt og er repræsenteret på mere end 142 steder via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.
Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.
Se kildeudgaven på businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190523005821/da/
Contact:
Megan Tsuei Andersen Tax 415-764-2700
Information om Business Wire
Følg pressemeddelelser fra Business Wire
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Business Wire
Andersen Consulting indgår samarbejde med virksomheden Vivaldi31.10.2025 15:43:00 CET | Pressemeddelelse
Andersen Consulting annoncerer en samarbejdsaftale med Vivaldi, der er et globalt konsulentfirma inden for forretnings- og brandstrategi, hvilket styrker organisationens løsninger inden for strategi og forretningstransformation. Vivaldi, der blev oprettet i 1999, er kendt for sin tilgang, som forener brand, forretning og teknologi for at hjælpe kunder med at bevare deres position som markedsledere. Med aktiviteter i USA, Europa og Latinamerika samarbejder Vivaldi med nogle af verdens førende virksomheder om at styrke markedspositioner, accelerere innovation og udvikle kundecentrerede forretningsmodeller. I en tid, der er præget af hurtig forandring, drevet af kunstig intelligens, platformdynamikker og kontinuerlig fornyelse, hjælper Vivaldi sine kunder med at gentænke, hvordan forretningsværdi skabes og udnyttes. Virksomhedens tværfaglige teams kombinerer dyb indsigt i forbrugeradfærd og markedsudvikling med strategisk, kreativ og finansiel ekspertise for at levere skræddersyede løsnin
Andersen Consulting styrker sin platform gennem samarbejde med threon31.10.2025 15:35:00 CET | Pressemeddelelse
Andersen Consulting udvider sine kompetencer inden for forretningstransformation og digital transformation via en samarbejdsaftale med threon, der er et belgisk konsulentfirma, som er kendt for at levere pragmatisk og helhedsorienteret støtte til strategiimplementering. I mere end 20 år har threon været en vigtig rådgiver for organisationer, der ønsker at omsætte store idéer til reel forretningsmæssig effekt. Virksomheden er specialiseret i strategisk porteføljestyring, digital transformation og ledelsestræning for at hjælpe ledere med at omsætte visioner til konkret handling. threons unikke tilgang kombinerer projektlevering, udvikling af medarbejdere og intelligente softwareløsninger, hvilket giver teams mulighed for at levere hurtigere, opskalere i det rette tempo og opnå varige resultater. Tom Dedecker, CEO for threon, udtalte: "Vi skaber fokus og ro i organisationer, hvilket gør det muligt at træffe hurtigere beslutninger og gennemføre en bæredygtig transformation, der er forankre
SBC Medical to Announce Q3 2025 Financial Results on November 14 and Hold Earnings Call on November 1731.10.2025 13:00:00 CET | Press release
SBC Medical Group Holdings Incorporated (Nasdaq: SBC) (“SBC Medical” or the “Company”), a global provider of comprehensive consulting and management services to the medical corporations and their clinics, today announced that it will release its Q3 2025 financial results on Friday, November 14, 2025, before the U.S. market opens. The Company will hold a Earnings Call on Monday, November 17, 2025 at 5:00 p.m. Eastern Time to discuss the financial results and take questions live. Please register in advance for the conference using the link provided below. https://edge.media-server.com/mmc/p/e2znwqtx It will automatically direct you to the registration page for “SBC Q3 2025 Financial Results Presentation.” Please follow the steps to enter your registration details and click “Submit.” Upon registration, you will be able to access the dedicated conference call viewing site. In addition to viewing the conference call, this site provides access to information about the speakers as well as pas
Motive Brings Seamless eSIM Activation to Luxury European Automotive Brand in Latin America31.10.2025 11:00:00 CET | Press release
Motive, a global leader in connected device lifecycle management and automation, has announced a landmark partnership with a leading operator in Central and South America, bringing seamless and secure mobile connectivity to a luxury European automotive brand’s vehicles in Mexico. The solution—powered by Motive's Entitlement Server—enables the carrier’s subscribers to link their mobile identities directly to their vehicles using embedded SIM (eSIM) technology leveraging GSMA’s mobile connectivity standards. This automotive-first for the Latin America region allows drivers to activate their mobile subscription upon entering a vehicle, delivering a personalized, connected experience on par with their smartphones. Whether for entertainment, navigation, or communication services, users benefit from uninterrupted access to their mobile services with enhanced security and privacy. "This deployment showcases the power of intelligent entitlement and provisioning," said Francisco Viana, VP Sales
Hanshow and Unide Partner to Advance Store Modernization under the “Plan Unide 2.0” Strategy31.10.2025 02:45:00 CET | Press release
Hanshow, a global leader in digital retail solutions, has announced a strategic collaboration with Unide Corporativa, one of Spain’s most established food retail cooperatives, to advance store digitalization and operational efficiency under its new strategic roadmap “Plan Unide 2.0” (2025–2028). This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20251030921658/en/ Founded over 90 years ago, Unide unites hundreds of independent grocery retailers across Spain under a cooperative model built on proximity, freshness, and community service. With Plan Unide 2.0, the cooperative aims to strengthen competitiveness through member business development, store modernization, and new store openings—a roadmap to ensure sustainable growth in an evolving retail landscape. Unide faces operational challenges common to cooperative retail: manual paper label updates, inconsistent pricing, and limited promotional agility across its network. Meanwhile,
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum
