CA-ANDERSEN-TAX

Andersen Global indgår første aftale i Bahrain

Andersen Global bekendtgjorde i dag sin første samarbejdsaftale i Bahrain med det uafhængige konsulentfirma Awael Al Bahrain Management Consultancy (Awael). Andersen Global er dedikeret til opbygningen af en stærk og effektiv praksis i Mellemøsten og samarbejdet med Awael er det næste skridt i denne proces.

Abbas Radhi etablerede Awael i 2014 som et alternativ til de fire veletablerede konsulentfirmaer. Awaels voksende professionelle team betjener en lang række forretningskunder, herunder ejeradministrerede virksomheder. Grundet kvaliteten af Awaels professionelle team, begynder mellemstore virksomheder at henvende sig til Awael ifm. deres serviceydelser. Firmaets praksisområder omfatter regnskab, skat, support med retstvister, virksomhedsledelse, uafhængig styrelse af børsnoterede og familieejede virksomheder, risikostyring for virksomheder, risikorådgivning, virksomhedsfinansiering, gennemførlighedsundersøgelser, support til familieejede virksomheder, ledelsesrådgivning og vurdering af selskabsledelse.

“At tilvejebringe service af den højeste kvalitet og integritet er vores højeste prioritet og har været en medvirkende årsag til vores succes,” udtalte Abbas, virksomhedsleder hos Awael. “Samarbejdet med Andersen Global styrker vores evne til at levere de mest effektive, sømløse og vellykkede løsninger til vores kunder og tilbyde dem yderligere support gennem adgang til en global organisation bestående af yderst kompetente eksperter.”

“Omgivelserne i Bahrain er i udvikling, især med implementeringen af VAT tidligere i år. Vi har været meget selektive i forbindelse med valget af samarbejdspartner på dette marked og vi er overbeviste om, at vi har fundet det perfekte match i Awael. Vi mener begge, at vi skal levere den førsteklasses service til vores kunder, som de forventer, og så overgå den,” sagde Mark Vorsatz, bestyrelsesformand i Andersen Global og Administrerende Direktør for Andersen Tax LLC.

Andersen Global  er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter verden over. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 4.500 eksperter verden rundt og er repræsenteret på mere end 141 steder via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Contact:

Megan Tsuei Andersen Tax 415-764-2700