CA-ANDERSEN-TAX

Andersen Global tilføjer samarbejdsfirma i Peru

Andersen Global er stolt af at annoncere en samarbejdsaftale med Estudio Hernández & Ugarelli, et respekteret advokat-, skatte- og forretningsrådgivningsfirma med hjemsted i Lima, Peru. Dette er den anden samarbejdsaftale i Peru for Andersen Global. Hernández & Ugarelli består af fire partnere og 12 eksperter.

Hernández & Ugarelli har etableret sig som et af de førende skatte- og juridiske rådgivningsfirmaer i Peru. Dets eksperthold medbringer årtier af juridisk erfaring og ekspertise inden for skattelov, told, forsikring, bankvirksomhed og finansiering, infrastruktur og interne afregningspriser. Chambers & Partners har konsekvent anerkendt firmaet som et førende skattefirma siden 2011, og det har været rangeret i transaktions- og handelsrapporten (Transactions & Deals Report) fra Leaders League siden 2018 inden for skattelov og interne afregningspriser.

Cecilia Hernández er en tidligere Arthur Andersen-rådgiver med syv års erfaring inden for skatteområdet. “Jeg tror, at vores fokus på skræddersyede kundeserviceprincipper og ekspertise adskiller os fra konkurrencen,” sagde Cecilia Hernández, grundlægger og hovedpartner hos Hernández & Ugarelli. “Nogle af vores kerneværdier omfatter samarbejde med vores kunder, som var de vores egen familie, og at levere sømløs, førsteklasses ydelser, mens vi først og fremmest fokuserer på deres forretning, ikke vores egen.”

“Der er en årsag til, at Hernández & Ugarelli er meget efterspurgt. Cecilias hold bringer ikke kun den højeste professionelle standard, men yderligere dybde og bredde til vores ekspertise og strategi i Latinamerika. De tilføjer en anden dimension til vores skatte- og juravirksomhed i regionen,” sagde Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen Tax LLC.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter verden over. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu mere end 4.000 eksperter verden over og er repræsenteret på mere end 130 lokationer gennem sine medlemsfirmaer og samarbejdsfirmaer.

Contact:

Megan Tsuei Andersen Tax 415-764-2700