CA-ANDERSEN-TAX

Andersen Tax udvider i Tyrkiet

Andersen Global er stolt af at annoncere en udvidet tilstedeværelse i Tyrkiet, da det lokale medlemsfirma, Andersen Tax, åbner et femte kontor i byen Denizli i januar. Andersen Tax i Tyrkiet , som også er til stede i Istanbul, Ankara, Izmir og Bursa, blev første gang et medlemsfirma af Andersen Global i januar 2018 og har oplevet en hurtig vækst i regionen.

"Tilføjelsen af et kontor i Denizli giver Andersen Tax en strategisk fordel på dette vigtige marked", siger Ersin Nazali og Cagdas Guren, partnere hos Andersen Tax i Tyrkiet og et medlem af Andersen Globals europæiske regionale bestyrelse. "Andersen Tax i Tyrkiet er det eneste firma, der har fem kontorer i Tyrkiet, og vores stabile vækst er et godt tegn på, at kunder kan lide vores tjenester og tilgang. Vores mål er at være tæt på vores kunder og levere kvalificerede tjenester hurtigt på en forretningsorienteret måde."

"Tilføjelsen af en tilstedeværelse i Denizli er et resultat af vores fortsatte indtrængen på markedet samt de kvalitetstjenester, der leveres til vores kunder," siger Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør i Andersen Tax LLC.

Andersen Tax er det tyrkiske medlemsfirma af Andersen Global , en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter verden over. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu mere end 4.000 eksperter verden over og er repræsenteret på mere end 127 steder via sine medlemsfirmaer og samarbejdsfirmaer.

Contact:

Megan Tsuei Andersen Tax 415-764-2700