CA-ANDERSEN-TAX

Andersen Global fortsætter væksten i Storbritannien med Claritas Tax Limited

I dag udvidede Andersen Global sin rækkevidde i Storbritannien med tilføjelsen af Claritas Tax Limited, et firma, der tilbyder skatterådgivnings- og compliancetjenester i Birmingham, den næststørste by i landet. Claritas er det fjerde firma, der samarbejder med Andersen Global i Storbritannien.

“At tilføje et efterspurgt firma som Claritas er ikke kun en logisk udvidelse for Andersen Global, men det udvider også vores udvalg i Storbritannien. Deres firma fokuserer på selskabsskat, F&U-skattelempelser, fusioner og opkøb, private equity og venturekapital ud over at betjene enkeltpersoner,” sagde Mark Vorsatz, Bestyrelsesformand i Andersen Global og Administrerende Direktør for Andersen Tax LLC. “Iain Wright og hans team forbedrer vores allerede robuste kernekompetencer i Storbritannien, et vigtigt marked for vores kunder, og vi glæder os til at samarbejde med Claritas om en række kommende forretningsmuligheder.”

Claritas Tax Limited blev grundlagt i 2012 og er et rådgivningsfirma, der tilbyder et komplet udvalg af skatterådgivnings- og compliancetjenester til iværksætter-privatejede, venturekapital- og private equity-ejede firmaer, børsnoterede virksomheder og deres interessenter.

“Mens en række af mine kolleger og jeg er dimittender fra de ”Big Four”, gør muligheden for at udvide omfanget af vores ekspertise Andersen Global til den perfekte partner,” sagde Iain Wright, Administrerende Direktør i Claritas. “Efter drøftelser med Mark i løbet af de sidste seks måneder, indså jeg, at vi deler et fælles engagement i at levere den bedste, skræddersyede service til kunder i alle aspekter af deres skatteanliggender.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter verden over. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu mere end 4.000 eksperter verden over og er repræsenteret på mere end 125 steder via sine medlemsfirmaer og samarbejdsfirmaer.

Contact:

Megan Tsuei Andersen Tax 415-764-2700