Andersen Global styrker sit australske fodaftryk

Andersen Global styrker sin australske platform gennem en samarbejdsaftale med den professionelle servicevirksomhed BoardRoom med tre nye lokationer i Sydney, Melbourne og Brisbane. I løbet af de sidste seks måneder er Andersens tilstedeværelse i Australien vokset med mere end 400 eksperter på tværs af flere felter efter annonceringen om et samarbejde med Cornwalls for under fire måneder siden.

BoardRoom, som har eksisteret i mere end 50 år, tilbyder sine kunder regnskabs-, løn-, virksomhedssekretær- og andre relaterede tjenester til både private og offentlige organisationer. Den australske virksomhed er et datterselskab af BoardRoom Business Solutions Pte. Ltd., en af Andersen Global samarbejdsvirksomheder med en tilstedeværelse på tværs af Asien og Stillehavsområdet – Singapore, Malaysia, Kina og Hongkong.

"Vi er dedikerede til at levere exceptionelle kundefokuserede løsninger på grundlag af innovation og teknologi," fortalte kontorchef Rhett Tregunna. "Sammen med resten af vores BoardRoom-kolleger ser vi frem til at blive en af Andersen Globals samarbejdsvirksomheder i Asien og Stillehavsområdet samt forstærke vores globale kapacitet i samspil med organisationens andre medlems- og samarbejdsvirksomheder."

"Asien og Stillehavsområdet er et vigtigt marked for vores internationale organisation, og dette samarbejde med BoardRoom vil yderligere styrke vores globale platform som en one-stop-shop," sagde bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen, Mark Vorsatz. "Rhett og hans team vil arbejde i synergi med vores medlems- og samarbejdsvirksomhed i Australien for at levere integreret kvalitetsservice på ukompliceret vis."

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte og uafhængige medlemsvirksomheder, der består af skatteeksperter og -jurister over hele verden. Andersen Global, der blev etableret i 2013 af den amerikanske medlemsvirksomhed Andersen Tax LLC, har nu mere end 13.000 eksperter i hele verden og en tilstedeværelse på over 390 lokaliteter gennem sine medlems- og samarbejdsvirksomheder.

Se kildeudgaven på businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230124005180/da/