Andersen Global forstærker dækningen i Brasilien

Andersen Global går videre i sin ekspansion i hele Brasilien og Europa gennem en samarbejdsaftale med Rolim, et meget alsidigt advokatfirma med kontorer i São Paulo, Rio de Janeiro, Belo Horizonte og Brasília.

Virksomheden, der blev grundlagt af Managing Partner João Dácio Rolim i 1993, tilbyder et team af professionelle med en serviceportefølje inden for områder som skat, energi, telekommunikation, forretningsmæssige tvister, voldgift og mægling, selskabsret, fusioner og opkøb, miljølovgivning, kontrakter, infrastruktur, international handel og told, fast ejendom og kartellovgivning. Rolim anerkendes altid af Chambers and Partners, IFLR 1000, ITR World Tax, Leaders League og The Legal 500 som et advokatfirma i topklasse.

“Vores team samler et dybt kendskab til det nuværende forretningslandskab og forbliver forpligtet på at levere kvalitet, omfattende løsninger til vores lokale og internationale kunder," siger João. "Vores samarbejde med Andersen Global vil give os mulighed for at give vores kunder uovertrufne holistiske skattetekniske og juridiske løsninger, hvilket yderligere styrker vores position på markedet."

"João og hans team har oparbejdet en konkurrencedygtig platform i deres respektive regioner og deler vores forpligtelse på stewardship,” siger Andersen Global Chairman og Andersen CEO Mark Vorsatz. "Tilføjelsen af dem styrker vores organisations arbejde på det juridiske område og udbreder dækningen til vigtige regioner, så vi fortsat problemfrit kan bistå kunderne med deres globale forretningsbehov."

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte og uafhængige medlemsvirksomheder, der består af skatteeksperter og -jurister over hele verden. Andersen Global, der blev etableret i 2013 af den amerikanske medlemsvirksomhed Andersen Tax LLC, har nu mere end 13.000 eksperter i hele verden og en tilstedeværelse på over 390 lokaliteter gennem sine medlems- og samarbejdsvirksomheder.

For at se dette indhold fra cts.businesswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Se kildeudgaven på businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221213005173/da/

DK