Business Wire

CA-ANDERSEN-GLOBAL

Del
Andersen og University of San Francisco (USF) udvider partnerskab og skaber nyt Enterprise MBA-program, især for Andersen-medarbejdere

Andersen — førende inden for skat, værdiansættelse, finansiel rådgivning og beslægtede konsulenttjenester — og University of San Francisco (USF) har udvidet deres partnerskab for at skabe Enterprise MBA- -programmet, der giver berettigede Andersen-medarbejdere mulighed for at tage en MBA på tre til fem år, fuldt finansieret af Andersen på vegne af medarbejderne. MBA-tilbuddet bruger USF Masagung Graduate School of Managements MBA som model, men udelukkende på deltid. Det nye program tilbyder et standard MBA-pensum med kurser skræddersyet til det specifikke faglige udviklingsbehov hos Andersens medarbejdere i dagens komplekse og globale forretningsmiljø.

Det nye program giver adgang for medarbejdere i Andersens medlemsfirmaer og samarbejdsvirksomheder, startende med amerikanske ansatte og udrulning over hele verden i 2023. Fuldtids- og deltidsansatte hos Andersen fra senior associates til partnere er – uanset ansættelsesforhold – berettiget til programmet. Deltagende studerende skal tage tre til fire kurser om året, leveret online og asynkront, for at fuldføre programkravene på fem år. Den første årgang på næsten 50 studerende startede pilotprogrammet i juni 2022. USF bød 14 nye Andersen-studerende velkommen til programmet i november 2022, og sigtet er yderligere 25-50 i januar.

"Andersen stræber efter at være den bedst fagligt funderede servicevirksomhed i verden, og dette nye program er i overensstemmelse med vores dedikation til kontinuerlig faglig udvikling og stewardship,” siger Mark Vorsatz, CEO for Andersen. "For at være den bedste i vores branche, skal vi tiltrække og fastholde de bedste talenter — og derfor har vi forpligtet os så kraftigt på at investere i vores folk. I tæt samarbejde med de innovative undervisere på USF har vi opbygget et skræddersyet program, der afspejler og bygger oven på det arbejde, Andersens medarbejdere udfører på vores kunders vegne hver dag. Efterhånden som programmet vokser, forventer vi, at det bliver en samlende medarbejderoplevelse på tværs af vores praksisområder og globale kontorer"

Andersens tilbud er unikt set i forhold til, hvor meget virksomheden var involveret i kurset udvikling. Programmet er globalt, fuldt finansieret af virksomheden, der kræves ikke nogen form for tilbagebetaling, hvis medarbejdere, der har deltaget i programmet, måtte vælge at forlade virksomheden.

"Det er Andersen-kulturen, der binder os sammen, og den, der adskiller os fra andre," fortsætter Vorsatz. "Investeringen i vores folk på alle stadier er kun én komponent i, hvordan vi opbygger og vedligeholder denne kultur."

En specialtilpasset MBA der dækker Andersens faglige behov

Andersen og USF's Masagung Graduate School of Management er gået sammen om at skabe et specialtilpasset program, herunder indhold, levering, modalitet, struktur og timing og har endda i fællesskab oprettet et særligt valgfag om vigtigheden af virksomhedskultur. Desuden kan seniormedarbejdere fra Andersen i visse klasser fungere som adjungerede lærere og hjælpe med undervisningen. Der tilbydes hvert år kurser over tre trimestre: fra begyndelsen af januar til midt til sidst i februar, fra begyndelsen af maj til slutningen af august og fra begyndelsen af november til midten af december. Andersen arbejder jo med skat, og derfor er programmets kurser lagt uden for de travle skattesæsoner mellem 1. marts og 15. april og mellem 1. september og 15. oktober.

"Dette er et helt unikt og samarbejdsbaseret program, og det tætte partnerskab mellem USF og Andersen sætter en ny standard for virksomhedernes fremtidige uddannelser," siger Otgo Erhemjamts, dekan for School of Management på USF. "Det viser tydeligt, hvordan uddannelsesinstitutioner og virksomheder kan finde sammen om at dække huller i kompetencerne og forberede organisationer og deres personale på en forretningsverden i hurtig udvikling"

Andersen og USF indledte deres samarbejde i 2014, da de to organisationer første gang gik sammen om at give Andersen-medarbejderne mulighed for at tage en Master of Laws in Taxation (LLM) eller en Master of Legal Studies in Taxation (MLST) fra University of San Francisco School of Law. Til dato har mere end 120 medarbejdere fra 11 lande færdiggjort deres uddannelser baseret på disse programmer.

"University of San Francisco, grundlagt af jesuitterne i 1855, har længe arbejdet sammen med erhvervslivet i og uden for byen for at styrke deres talentmasse,” udtaler USF's formand pastor Paul J. Fitzgerald, S.J. "Vore arbejde med Andersen har været en fantastisk fortsættelse af dette arbejde. Vores kulturer er afstemet efter hinanden, hvilket gør denne fremragende undervisnings- og læringsoplevelse mulig. Vi er især taknemmelige for, at Mark Vorsatz havde denne forestilling om et dynamisk partnerskab."

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte og uafhængige medlemsvirksomheder, der består af skatteeksperter og -jurister over hele verden. Andersen Global, der blev etableret i 2013 af den amerikanske medlemsvirksomhed Andersen Tax LLC, har nu mere end 13.000 eksperter i hele verden og en tilstedeværelse på over 390 lokaliteter gennem sine medlems- og samarbejdsvirksomheder.

Om the USF School of Management

University of San Franciscos School of Management blev grundlagt i 1925 og er på forkant med uddannelsen af den næste generation af bevidste, opmærksomme virksomhedsledere. Hvert år slutter disse studerende sig til de over 40.000 tidligere elever fra School of Management rundt om i verden for at skabe etiske og innovative forandringer i private, offentlige og almennyttige ledelser. School of Management er akkrediteret af Western Association of Schools and Colleges Senior College and University Commission (WSCUC) og Association to Advance Collegiate Schools of Business (AACSB).

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

For at se dette indhold fra cts.businesswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Se kildeudgaven på businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221214005415/da/

Information om Business Wire

Business Wire
Business Wire
101 California Street, 20th Floor
CA 94111 San Francisco

http://businesswire.com
DK

Følg pressemeddelelser fra Business Wire

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Business Wire

Presidio Investors is Pleased to Announce the Addition of Christian Schütte as Its Newest Operating Partner12.5.2025 19:04:00 CEST | Press release

Christian brings more than 20 years of global experience in investment banking, private equity, and operational leadership, with a proven track record of driving transformational growth across industries. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20250512473756/en/ Christian Schütte Christian began his career at J.P. Morgan in New York and London, where he worked in the M&A and Corporate Finance teams. He later joined Fortress Investment Group and was instrumental in launching its German operations. During his tenure, he helped raise over €1.5 billion in equity and managed a wide array of investments, including non-performing and performing loans, private and public companies. He went on to join EQT Group, where he focused on mid-market growth and succession investments. Notably, he led the consolidation of nine digital marketing agencies into a €100 million market leader, building one of the most comprehensive digital ma

Introducing Joblio – The Future of Ethical Recruitment12.5.2025 18:30:00 CEST | Press release

Joblio Launches to Revolutionize Ethical Recruitment and End Worker Exploitation Joblio, a global ethical recruitment platform, officially launches today to tackle the broken labor migration system—long plagued by exploitative intermediaries, high recruitment fees, and human rights abuses. With its tech-driven model, Joblio connects vetted workers with employers directly, eliminating unethical middlemen and ensuring cost-free hiring for migrant workers. Employers fund access to talent, but workers never pay—a key step in ending exploitation. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20250512628048/en/ A Mission Rooted in Personal Experience Joblio is led by Jon Purizhansky, a refugee-turned-entrepreneur who experienced migration challenges firsthand. Forced to flee his home country as a young man, Jon faced the uncertainty and vulnerability that millions of migrant workers still encounter today. Now a globally recognized

DEWA Announces Record Quarterly Revenue of AED 5.96 Billion and Quarterly Cash from Operations of AED 3.85 Billion12.5.2025 17:06:00 CEST | Press release

Dubai Electricity and Water Authority PJSC (ISIN: AED001801011) (Symbol: DEWA), the Emirate of Dubai’s exclusive electricity and water services provider, listed on the Dubai Financial Market (DFM), reported its first quarter 2025 consolidated financial results, recording quarterly revenue of AED 5.96 billion, EBITDA of AED 2.43 billion, operating profit of AED 838 million and net profit of AED 496 million. The company also generated a record net cash from operations of AED 3.85 billion resulting in closing cash and cash equivalents of AED 8.17 billion, which is AED 2.07 billion higher than the balance as at year-end 2024. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20250512715455/en/ Dubai Electricity and Water Authority announces record quarterly revenue of AED 5.96 billion and quarterly Cash from Operations of AED 3.85 billion (English Graphic: AETOSWire) “We are progressing in our journey to Net Zero by 2050 and will con

Alisher Usmanov Wins Legal Case Against Luxembourg’s Largest Media Group, Says Law Firm Rechtsanwälte Steinhöfel12.5.2025 14:43:00 CEST | Press release

A German court has banned Mediahuis Luxembourg S.A., the most important media holding in Luxembourg, from referring to Alisher Usmanov as the owner of the yacht Dilbar. Mediahuis Luxembourg is the leading publishing company in Luxembourg, with such assets as newspapers and online platforms, including Luxemburger Wort, Luxembourg Times and others. On May 5, 2025, the Regional Court of Hamburg ruled that the following statement published by Luxembourg Times was false and prohibited its further publication: “The luxury yacht Dilbar was seized in Hamburg’s harbour in 2022 following Russia’s invasion under EU sanctions. The yacht is owned through a company and trust by Uzbek-Russian billionaire Alisher Usmanov.” The court found the statement to be in violation of Mr. Usmanov’s rights and prohibited its distribution. In the event of non-compliance with the prohibition, Mediahuis may be fined up to €250,000 for each individual offense. Moreover, if such a fine is not enforceable, it may be re

REPLY: The Board of Directors Approves the Quarterly Report Dated 31 March 202512.5.2025 14:23:00 CEST | Press release

All economic and financial indicators grew:Consolidated revenues of €603.4 million (€554.3 million in 2024);EBITDA of €105.3 million (€87.3 million in 2024);EBIT of €88.7 million (€72.1 million in 2024);Profit before tax amounts to €86.9 million (€73.1 million in 2024). Today, the Board of Directors of Reply S.p.A. [EXM, STAR: REY] approved the results as at 31 March 2025. Since the beginning of the year, the Group has recorded a consolidated revenues amounting to €603.4 million, an increase of 8.9% compared to the corresponding data for 2024. All indicators are positive for the period. In the first quarter of 2025 the consolidated EBITDA was €105.3 million compared to €87.3 million in 2024, equal to 17.5% of the turnover. EBIT, from January to March, was €88.7 million (€72.1 million in 2024) and is equal to 14.7% of the turnover. The profit before tax, from January to March, was €86.9 million (€73.1 million in 2024), equal to 14.4% of the turnover. The net financial position of the Gr

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye