Andersen Global udvider sin europæiske tilstedeværelse; fem nye placeringer i Frankrig

Andersen Global udvider sin tilstedeværelse i Frankrig med en Samarbejdsaftale med Squair for at udvide dækningen på det europæiske kontinent og yde service til kunderne på en gnidningsfri måde.

Olivier Lopez og Damien Gorse oprettede Squair Law i 2019. Virksomhedens team af professionelle medarbejdere har brede kompetencer inden for konkurrence- og forbrugerlovgivning, sagsanlæg og konfliktløsning, fusion og opkøb, GDPR, compliance, skat, ansættelsesforhold, intellektuel ejendomsret og teknologi . Virksomheden er placeret fem steder i landet: Paris, Nantes, Lyon, Bordeaux og Aix-en-Provence.

"I de sidste par år har Squair haft stor succes med vores kundecentrerede virksomhedsmodel ved at tilbyde omfattende og brancheførende kundeløsninger," siger administrerende partner hos Squair, Olivier Lopez. "Vi bestræber os på at opretholde og udvide vores stærke fodfæste i Frankrig, og vores samarbejde med Andersen Global er med til at styrke vores mulighed for at tilbyde integrerede og holistiske tjenester til vores kunder på tværs af landegrænser."

Bestyrelsesmedlem og CEO i Andersen Global, Mark Vorsatz, tilføjer: "Squairs innovative virksomhedsforståelse, teamets dedikation til forvaltning samt vores delte kerneværdier fremmer vores organisations mulighed for at følge med udviklingen på det internationale marked. Tilføjelsen af Squair øger vores globale vækst og styrker vores samarbejde med medlemsvirksomheder og samarbejdsvirksomheder i regionen. Vores samarbejde med Squair giver vores globale organisation en omfattende juridisk platform i Europa."

Andersen Globaler en international samling af juridisk separate, selvstændige medlemsvirksomheder, der består af professionelle inden for skat og jura, i hele verden. Andersen Global, der blev oprettet i 2013 af den amerikanske medlemsvirksomhed Andersen Tax LLC, har nu mere end 12.000 medarbejdere i hele verden og en tilstedeværelse mere end 380 steder via sine medlemsvirksomheder og samarbejdsvirksomheder.

Se kildeudgaven på businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220920005464/da/