Andersen Global udvider sin tilstedeværelse ind i Rwanda

Andersen Global indgår en samarbejdsaftale med Maj Consulting, og styrker dermed sin kapacitet i Øst-Centralafrika, eftersom organisationen fortsætter sin ekspansion i regionen.

Maj Consulting, som blev grundlagt i 2015, er en full-service skatte- og erhvervsrådgivende virksomhed med base i Rwanda og er vokset hurtigt i de seneste år. Under ledelse af administrerende direktør James Muigai tilbyder Maj Consulting løsninger inden for international skat og interne afregningspriser, skatteoverholdelse, investorrådgivning, risikorådgivning, ledelsesrådgivning, finansiel rapportering, lønstyring og virksomhedsrådgivning.

”Vores tværfaglige team af fagfolk er dedikeret til at levere holistiske løsninger til vores kunders forretningsaktiviteter”, siger administrerende direktør James Muigai. ”Vi ser en fælles vision med Andersen Global, som afspejler vores ønske om at overgå vores kunders forventninger, og vores samarbejde positionerer os til at udvide vores eksisterende kapacitet globalt”.

”Maj Consulting konkurrerer med nogle af de største internationale virksomheder i regionen og har med succes etableret tillidsfulde relationer med sine kunder”, siger Andersen Globals bestyrelsesformand og CEO Mark Vorsatz. ”Rwanda har vist sig at være et vigtigt marked for vores ekspansionsbestræbelser, og jeg er overbevist om, at James og hans team vil være en værdifuld tilføjelse til vores eksisterende platform”.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer, bestående af skatte- og juraeksperter i hele verden. Andersen Global blev stiftet af den amerikanske medlemsvirksomhed Andersen Tax LLC i 2013 og Andersen Global har nu over 11.000 fagfolk globalt og er repræsenteret på mere end 360 lokaliteter via sine medlemsvirksomheder og samarbejdende virksomheder.