Andersen Global styrker mellemøstplatformen med medlemsfirma i Palæstina

Andersen Global forener yderligere sin platform i Mellemøsten med det Ramallah-baserede advokatfirma Sharp and Beyond, et samarbejdsfirma siden 2020, som tager Andersen-varemærket til sig.

Andersen i Palæstina yder tilpassede juridiske og forretningsmæssige rådgivningstjenester til virksomheder, små og mellemstore virksomheder (SMV), familievirksomheder, startups, investorer, erhvervsfolk, acceleratorer og nationale og internationale organisationer. Virksomhedens medarbejdere hjælper kunderne på alle forretningsmæssige stadier – fra organisationsstruktur til drift, udvidelse og vækst. Virksomhedens indførelse af mærket øger virksomhedens regionale fodaftryk og betegner det synergistiske, kulturelle forhold mellem Andersen Globals medlemsvirksomheder.

"Ved at blive et af Andersen Globals medlemsvirksomheder er vi i stand til at indføre globale 'best practices' og give vores kunder nichetjenester af høj kvalitet, som støtter vores progressive og foretagsomme vision om at spille en aktiv rolle og være en førende virksomhed på markedet," siger Managing Partner Suhaib Sharif. "Sammen med de andre medlemsvirksomheder vil vi levere omfattende dækning, der giver vores kunders forretningsaktiviteter stor værdi både regionalt og globalt."

Andersen Global Chairman og Andersen CEO Mark Vorsatz tilføjede: "Indførelsen af Andersen-mærket i Palæstina viser den voksende styrke af vores platform i Mellemøsten og vores engagement i at opbygge en benchmarkorganisation, der sætter standarden globalt for uafhængige og synergistiske tjenester."

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer, bestående af skatte- og juraeksperter i hele verden. Andersen Global blev stiftet af den amerikanske medlemsvirksomhed Andersen Tax LLC i 2013 og Andersen Global har nu over 11.000 fagfolk globalt og er repræsenteret på mere end 360 lokaliteter via sine medlemsvirksomheder og samarbejdende virksomheder.