Andersen Global overtager medlemsvirksomhed i Bahrain

Andersen Global meddeler, at Bahrain-baserede Awael, som har været samarbejdende virksomhed siden 2019, nu er en medlemsvirksomhed og den seneste virksomhed, der indfører Andersen-brandet, hvilket yderligere forbedrer den globale organisations tilstedeværelse i Mellemøsten for at imødekomme den voksende efterspørgsel efter problemfrie løsninger i regionen.

Andersen i Bahrain blev grundlagt i 2014 og leverer en komplet pakke af skatte- og rådgivningstjenester, herunder overholdelse, procesførelse, risikostyring, rettidig omhu, virksomhedsledelse og optimering af forretningsprocesser. Under ledelse af administrerende direktør Abbas Radhi leverer virksomheden omfattende løsninger til kunder lige fra offentlige enheder til nye og ejerledede virksomheder.

”Vores virksomhed er vokset enormt i løbet af de sidste par år, og indførelsen af ​​Andersen-brandet er det næste skridt i vores virksomhedsudvikling”, siger Abbas. ”At blive medlem af Andersen Global placerer os bedre til at kunne betjene vores kunder med klassens bedste service på tværs af grænser. Vi ser frem til at arbejde sammen med de andre medlemsvirksomheder i regionen, idet vi stræber efter at være en førende virksomhed i landet og regionen”.

Andersen Globals bestyrelsesformand og CEO Mark Vorsatz tilføjer: ”Abbas og hans team har stærke, synergistiske arbejdsrelationer med de andre medlemsvirksomheder i regionen. Virksomheden har leveret værdifuld indsigt i Bahrains marked, som er i udvikling, og vil give os mulighed for at bevare en konkurrencefordel i regionen”.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer, bestående af skatte- og juraeksperter i hele verden. Andersen Global blev stiftet af den amerikanske medlemsvirksomhed Andersen Tax LLC i 2013 og Andersen Global har nu over 11.000 fagfolk globalt og er repræsenteret på mere end 360 lokaliteter via sine medlemsvirksomheder og samarbejdende virksomheder.