Andersen Global tilføjer dybde til sin afrikanske platform med LIMA Partners

Andersen Global styrker sin afrikanske dækning gennem en samarbejdsaftale med skattefirmaet LIMA Partners i Ghana.

LIMA Partners, som blev grundlagt i 2014 og har hjemsted i hovedstaden Accra, tilbyder tjenester til lokale og internationale kunder. Medstifter og administrerende partner Kwame Amporful leder teamet af erfarne fagfolk med speciale i skatterådgivning og overholdelse, regnskab og rådgivning, virksomhedssekretær- og regulatoriske overholdelsestjenester.

”Vores samarbejde med Andersen Global giver os mulighed for at vokse, da dette samarbejde vil fremme vores konkurrencefordel på markedet yderligere gennem vores dedikation til forbedret ekspertise og give vores kunder innovative løsninger af høj kvalitet”, siger Kwame. ”Vores virksomheds servicetilbud vil fortsat overgå kundernes forventninger, der strækker sig ud over regionale grænser med ressourcer og støtte fra en global virksomhed”.

”Tilføjelsen af LIMA Partners giver os omfattende skattemuligheder i landet, og virksomhedens værdier stemmer overens med vores globale organisation”, tilføjer Andersen Globals bestyrelsesformand og CEO Mark Vorsatz. ”Vi er heldige at samarbejde med en virksomhed, der udviser de højeste professionelle standarder, da de er en vigtig komponent i udvidelsen af vores eksisterende kompetencer i det vestlige Afrika”.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer, bestående af skatte- og juraeksperter i hele verden. Andersen Global blev stiftet af den amerikanske medlemsvirksomhed Andersen Tax LLC i 2013 og Andersen Global har nu over 11.000 fagfolk globalt og er repræsenteret på mere end 360 lokaliteter via sine medlemsvirksomheder og samarbejdende virksomheder.