Andersen Global tilføjer yderligere medlemsvirksomhed i Mexico

Andersen Global fortsætter med at styrke sin latinamerikanske platform, nu hvor skatterådgivningsfirmaet SKATT bliver den seneste medlemsvirksomhed i Mexico, der tilslutter sig den globale organisation. SKATT, som har været en samarbejdende virksomhed siden 2020, udvider organisationens eksisterende skattemæssige og juridiske kompetencer i regionen sammen med medlemsvirksomheden Andersen i Mexico.

Under ledelse af administrerende direktør Jaime Rojas tilbyder SKATT en række skræddersyede skattetjenester, herunder arbejde med international skat, procesførelse, udenrigshandel og told samt interne afregningspriser. Virksomheden anerkendes konsekvent af Leaders League , ITR World Tax og World Transfer Pricing , og opererer med fagfolk i Mexico City, Guadalajara og Queretaro.

“Ved at blive medlem af Andersen Global, vil vi være i stand til at udvide vores rækkevidde og levere problemfri kvalitetsservice og dertil globale kompetencer”, udtaler administrerende direktør Jaime Rojas. “Vores virksomhed er vokset enormt i løbet af de sidste par år, og det at arbejde sideløbende med Andersen Global viser vores engagement i vores kunder, alt imens vi stræber efter at være en benchmark-organisation.”

Andersen Globals bestyrelsesformand og administrerende direktør Mark Vorsatz tilføjer: “Teamet hos SKATT har arbejdet problemfrit med fagfolkene fra vores medlemsvirksomheder og samarbejdende virksomheder i regionen. At SKATT er blevet tilføjet som medlemsvirksomhed føjer dybde til vores ressourcer i regionen, mens vi fortsat fokuserer på at give kunderne omfattende dækning og service i Latinamerika og globalt.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsvirksomheder, bestående af skatte- og juraeksperter over hele verden. Andersen Global blev stiftet af den amerikanske medlemsvirksomhed Andersen Tax LLC har Andersen Global i 2013 og har nu over 10.000 fagfolk globalt og er repræsenteret på mere end 336 lokaliteter via sine medlemsvirksomheder og samarbejdende virksomheder.