Andersen Global forbedrer sin afrikanske platform med yderligere dækning i Mali

Andersen Global tilføjer supplerende skattemæssige kompetencer til sin eksisterende platform i Mali med den samarbejdende virksomhed Kanaga Consulting, og forstærker dermed sin forpligtelse til at give kunderne omfattende dækning lokalt og globalt.

Kanaga Consulting, som blev grundlagt i 2011, tilbyder en bred vifte af skatte- og regnskabsmæssige samt rådgivende tjenester, herunder skatteoverholdelse, organisatorisk omstrukturering, løn, ledelsesmæssig kontrol, forsikring og uddannelse. Under ledelse af ledende partner Somine Dolo arbejder den Bamako-baserede virksomhed sammen med nationale og internationale kunder såsom virksomheder, stater, ikke-statslige organisationer, multilaterale organisationer, udviklingspartnere og andre interessenter involveret i den socioøkonomiske udvikling af Vestafrika.

“Vores samarbejde med Andersen Global viser vores virksomheds engagement i førsteklasses service og udvider dybden af vores praksis yderligere”, siger Somine. “Vores kombinerede tværfaglige ekspertise giver os mulighed for at opretholde en konkurrencefordel på markedet og bistå vores kunders strategiske og driftsmæssige behov”.

Andersen Globals bestyrelsesformand og CEO Mark Vorsatz tilføjer: “Kanaga Consultings forpligtelse til ekspertise og omfattende lokale kendskab tilføjer øjeblikkelig værdi til vores fodaftryk på markedet. Sammen med vores eksisterende samarbejdsvirksomhed i Mali tilvejebringer denne tilføjelse synergistiske skattemæssige og juridiske tjenester til kunder med virke i hele landet og regionen. Dette er endnu en vigtig byggesten for vores ekspansion i Afrika”.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer, som består af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Andersen Tax LLC har Andersen Global blev oprettet i 2013, og har nu mere end 10.000 eksperter globalt. Virksomheden er repræsenteret på mere end 331 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.