Andersen Global styrker den europæiske platform med tilføjelse af samarbejdende firma i Tjekkiet

Andersen Global indgår en samarbejdsaftale med advokatfirmaet rutland & partners i Prag, hvilket føjer bredde til platformen i Europa.

Rutland & partners, der blev grundlagt i 2010 af stiftende partner Monika Rutland, fokuserer på virksomheder, fast ejendom og M&A og leverer juridiske tjenesteydelser til virksomheder, udenlandske enheder og private kunder. Anerkendt af Chambers & Partners og The Legal 500 : Virksomheden tilbyder komplette servicekapaciteter inden for retssager, beskæftigelse, immigration, byggeri, lægemidler og sundhedspleje, bankvæsen, fondsarbejde og it-lovgivning.

"At etablere langvarige relationer og give kunderne omfattende, kvalitetsløsninger er integrerede aspekter af vores værdiskabende service", sagde Monika. "Vores samarbejde med Andersen Global ruster os yderligere til at kunne levere en sømløs, integreret suite af tjenesteydelser, så kunder kan nå deres forretningsmål på lokalt og internationalt niveau."

Andersen Globals bestyrelsesformand og Andersens adm. direktør Mark Vorsatz tilføjede: "rutland & partners konkurrerer med førende firmaer i Tjekkiet og har udviklet en stærk position på markedet. De er et fremragende team, som har forpligtet sig til at styre og opretholde exceptionelle kunderelationer. Vores naturlige synergi og deres omfattende erfaring inden for tjekkisk lovgivning bringer stor værdi for vores kunder.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC, har Andersen Global nu over 9.000 fagfolk globalt og er repræsenteret på mere end 325 lokaliteter via sine medlemsfirmaer og samarbejdende firmaer.