Andersen Global træder ind på markedet i Bolivian

Andersen Global udvider sin dækning i Latinamerika via en samarbejdsaftale med advokatfirmaet Indacochea & Asociados (IA), der hører til i Santa Cruz de la Sierra i Bolivia.

IA blev grundlagt i 1991 og opererer med seks partnere og flere end 40 medarbejdere, der tilbyder full-service juridiske kompetencer indenfor voldgift, bankvirksomhed, selskabs-, handels- og civilret, tvistbilæggelse, immigrationsanliggender, intellektuel ejendom, udenlandske investeringer, virksomhedsfusioner og -opkøb, teknologijura og iværksættere, arbejdsmarkedet og fast ejendom. Firmaet, der til stadig anerkendes af Chambers & Partners og Legal 500 , ledes af Managing Partner Alonso Indacochea Pardo de Zela.

"Vores kunder kommer til os for at få den bedst mulige service, der gør dem i stand til at få succes i nutidens erhvervsmiljø. Hos IA er vi gået over til at være likvide advokater, juridisk og erhvervsrettede professionelle med en åben holdning overfor tilpasning," siger Alonso. "Vores samarbejde med Andersen Global gør os i stand til at tilbyde vores kunder den kvalitet og de ressourcer, som et internationalt firma kan tilbyde, samtidig med at kunne samarbejde med dem på et personligt plan."

"Vi er i gang med hurtigt at udvide vores globale platform i Latinamerika og samarbejder med firmaer af høj kvalitet i regionen, der supplerer vores eksisterende medlemsfirmaer og samarbejdsfirmaer globalt," siger bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen, Mark Vorsatz. "IA’s kundefokuserede tilgang og ekspertise på området sætter standarden for juridiske tjenester i Bolivia. Deres tilføjelse fremmer yderligere vores regionale og globale service til vores kunder."

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC, har Andersen Global nu over 9.000 fagfolk globalt og er repræsenteret på mere end 325 lokaliteter via sine medlemsfirmaer og samarbejdende firmaer.