Andersen Global styrker sit afrikanske fodfæste med yderligere tilstedeværelse i Gabon

Andersen Global indgår en samarbejdsaftale med det Gabon-baserede skattefirma Caudexco, hvilket styrker Andersen Globals fodfæste yderligere i landet og udvider dets ressourcer i regionen.

Full-servicefirmaet, der blev etableret i 2017, leverer tjenester inden for skat, bogføring, løn og sociale deklarationer og rådgiver kunder om virksomhedsmæssige og formueforvaltningsspørgsmål. Med kontor i Libreville betjener firmaet virksomheder inden for brancher som olie og gas, produktion, handel og landbrug.

"Vores firmas fokus er at give vores kunder den bedste, førsteklasses service”, siger administrerende direktør Gaston Anguile Ntoke. "Andersen Globals internationale tilstedeværelse gennem sine medlemsfirmaer og samarbejdende firmaer, sammen med deres fagfolks viden og erfaring, gør os i stand til at levere integrerede, uafhængige løsninger til at imødekomme vores kunders lokale behov og behov på tværs af landegrænser”.

Andersen Globals bestyrelsesformand og CEO Mark Vorsatz tilføjer "Caudexco passer strategisk bedst til vores overordnede ekspansionsstrategi i Afrika. Deres ligesindethed, erfaring og ekspertise styrker vores robuste team i regionen, mens vi fortsætter med at tilføje dækning og muligheder for vores kunder i Afrika og globalt”.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC, har Andersen Global nu over 9.000 fagfolk globalt og er repræsenteret på mere end 325 lokaliteter via sine medlemsfirmaer og samarbejdende firmaer.

Følg pressemeddelelser fra Business Wire

Flere pressemeddelelser fra Business Wire