Andersen Global styrker sin platform i Afrika med skatteselskab i Namibia

Andersen Global fortsætter med at styrke sin afrikanske platform, og organisationen indgår nu en samarbejdsaftale med Windhoek Accounting and Taxation i Namibia.

Windhoek Accounting and Taxation blev grundlagt i 2015 og tilbyder komplette tjenesteydelser inden for skat, løn, bogføring, virksomhedsrådgivning, virksomhedsregistrering, immateriel ejendomsret og immigrationstjenester. Virksomheden, der ledes af ledelsespartneren Julius David, holder til i Windhoek og leverer tjenesteydelser til enkeltpersoner og virksomheder med aktiviteter i Namibia og i udlandet.

"Vores primære målsætning består i at hjælpe kunder med at skabe succes igennem problemfri kvalitetsløsninger", sagde Julius. "Medlems- og samarbejdsvirksomhederne i Andersen Global har bred dybde og omfattende erfaring inden for deres respektive jurisdiktioner, og vi ser frem til at samarbejde med dem med henblik på at bringe ressourcerne og ekspertisen fra en global virksomhed frem til vores kunder."

Andersen Global Chairman og Andersen CEO Mark Vorsatz tilføjede: "Julius og hans teams råder over omfattende viden om lokale bestemmelser og en forpligtelse til at give kunderne klassens bedste service, hvilket styrker vores eksisterende platform i Namibia igennem komplementære skattemuligheder til vores eksisterende samarbejdende firmas juridiske muligheder på markedet. Denne vigtige tilføjelse fastholder vores fodfæste i landet og positionerer i forhold til yderligere ekspansion i regionen."

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC, har Andersen Global nu over 9.000 fagfolk globalt og er repræsenteret på mere end 323 lokaliteter via sine medlemsfirmaer og samarbejdende firmaer.