Andersen Global udvider sit aftryk i Asien; Tilføjer tilstedeværelse i fire lande

Andersen Global udvider sin globale platforms østlige omfang gennem en samarbejdsaftale med skatterådgivningsfirmaet BoardRoom Business Solutions Pte. Ltd., hvilket tilføjer 14 lokationer på tværs af Singapore, Malaysia, Kina og Hong Kong.

BoardRoom blev grundlagt i 1968 og tilbyder en bred vifte af tjenester indenfor skat, finans, løn og virksomhedssekretærservice og leverer forretningsløsninger og virksomhedsrådgivning til klienter, herunder Fortune 500 multinationale selskaber, offentlige selskaber og privatejede virksomheder. Firmaet ledes af Group CEO Kim Teo og Managing Director of BBS Chester Leong og opererer med 19 partnere og over 800 eksperter.

”Det glæder os at samarbejde med ligesindede eksperter, som investerer i deres medarbejdere og tager ejerskab for at sikre, at klienterne modtager løsninger i verdensklasse,” sagde Kim. ”Vores samlede ekspertise og synergi giver os muligheden for at levere globale integrerede, selvstændige tjenester uden gnidninger.”

”BoardRoom yder bred dækning og etablerer et stærkt fodfæste i regionen,” tilføjede Andersen Global Chairman og Andersen CEO Mark Vorsatz. ”Deres omfattende erfaring og viden vil være uvurderlig for vores klienter med lokale og regionale interesser. Kim og hans team udviser de højeste, professionelle standarder, og vi ser frem til at arbejde sammen med dem, mens vi fortsætter med at udvide vores koncerns evner i denne vigtige region.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Firmaet blev etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC, og Andersen Global har nu mere end 8.000 eksperter i hele verden og er repræsenteret på mere end 315 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.